Gå til innhold

Electroworld åpnet i dag


Anbefalte innlegg

Jeg vil si disse messene er et steg i rett retning jeg da. At dere forventer nærmest Computex i lillestrøm er å forvente ALTFOR mye. Men når man ser hvor mye folk disse messene her trekker så kanskje i en fremtid kan det komme noe alla en Computex til norge. Dog tviler hardt på det da det er en smule langt å ture fra Taiwan til norge med 40 tonn stands.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Øyvind: Ja, Nikon hadde et tilbud. Husker søren ikke hva modellnummeret er, men det er det som er ganske nytt. Mulig D80, kan det stemme? 6300kr skulle de ha. Standard-objektiv. Tror Rolf husker det der bedre enn meg.

7058736[/snapback]

 

 

D80 kit til 6300?

Kan noen bekrefte dette? I så fall drar jeg opp å kjøper et D80 kit til :)

Lenke til kommentar
Har vært på messen idag !

Rimelig talentløst av arrangøren når man må stå i kø 30 minutter for å slippe inn.

Kjøper du noe må du også stå i kø for å hente varer.

 

Mitt inntrykk av messen er som følger:

 

Temmelig begrenset utvalg av produkter, i hvertfall i forhold til markedsføringen de kjører.

 

Hele messen er gjennomsyret (kjøpt og betalt) av produktutvalget til EL-kjøp kjeden. 

Noe som altså betyr noen få "flash" produkter og en lang rekke "main stream"

produkter -

 

Et hederlig unntak var Nikon standen.......

 

Følger man med på produktlanseringer etc. på internett eller i fagpressen er det lite å hente ved å betale 125 kroner pluss parkering for å komme inn på denne messen.

7057564[/snapback]

 

Hvordan kan du si dette når både Bang og Olufsen var der sammen med Bose? Dette er ikke produkter man finner i Elkjøps sortiment.

Lenke til kommentar

Synes messen var meget dårlig, med meget lite nyheter. Å stå i kø over en halvtime, for å se i en stor og rotete elkjøp butikk er ikke vert pengene. Hvis det ikke hadde vært for hun søte Coca-Cola Zero damen som man fikk gratis kald brus fra, hadde jeg sittet med en enda surere klump i halsen etter denne bom turen.

Lenke til kommentar

En gedigen skuffelse. Prisene var like høye / høyere enn der ute i resten av landet. Da burde man ikke kalle ting messepris. Ellers var det bare en stor Elkjøp butikk. Jeg merket at jeg ble surere og surere da jeg sto 30 minutter i kø etter å ha putta på 50 kroner på p-automat og i tillegg fikk ikke dama studentrabatt fordi hun ikke var i en gruppe? Svindel fra ende til annen... Heller lite å se på og ingen nyheter... Wii var bare for pressefolk og ansatte, noe som er et horribelt stunt når det kommer til PR. Tenk hvordan det hadde vært å få teste Wii nå... Jeg er rimelig sikker på at de hadde trigget noen entusiaster. Nei, skulle ønske Elkjøp hadde 30 dagers full returrett ennå. Da skulle jeg hatt tilbake pengene mine og blitt med på å få en healer-spådame-psycho til å trekke opplevelsen ut av minnet mitt!

Lenke til kommentar

Fytte rakkern å skuffa jeg er. De som jobbet på de standene jeg var inom for å sjekke litt rundt TV, hadde ikke filla peiling. De ljugde meg rett opp i trynet. Dessuten var det lite nyheter.

 

Håper dette går skikkelig dårlig slik at det er siste gang. Ellers kommer jeg til å bli like sur hvert år (man må jo lissom opp dit for å kikke litt)

Lenke til kommentar

Øyvind: Ja, Nikon hadde et tilbud. Husker søren ikke hva modellnummeret er, men det er det som er ganske nytt. Mulig D80, kan det stemme? 6300kr skulle de ha. Standard-objektiv. Tror Rolf husker det der bedre enn meg.

7058736[/snapback]

 

 

D80 kit til 6300?

Kan noen bekrefte dette? I så fall drar jeg opp å kjøper et D80 kit til :)

7059847[/snapback]

 

Damen viste frem et D80, men jeg tviler _meget_ sterkt på at det kostet 6300. 400D-settet fra Canon ble solgt for 6500.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...