Gå til innhold

Ny mobil, mp3 og trening.


Fyx1

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på å kjøpe meg ny telefon.

 

Jeg jogger ganske ofte og trener jevnli forskjellige idretter. Så jeg trenger en ganske liten telefon med støtte for mp3. Jeg vil bruke trådløst headsett og høre på musikk med, så den må også ha støtte for A2DP. Siden jeg skal bruke den til å høre på musikk må jeg enten ha støtte for min. 1 gb minnekort eller ha over 1 gb. internminne.

 

Kamera:

Det hadde vært fint med et kamera som det ikke tar lang tid fra da du trykker på knappen til det er tatt. Med helt grei kvalitet.

 

3g:

JEg vil helst ha 3g, med tanke på fremtiden, men det er ikke noe must. Finner jeg en perfekt telefon som ikke har 3g, så velger jeg den.

 

Wi-FI:

Wi-fi er noe jeg vil ha, men egentlig veit jeg at med mine krav til størresle o.l. er det nesten umulig å finne en med wifi støtte.

 

Radio:

Absolutt ikke noe must.

 

Batterikapasitet:

Egentlig ikke så farlig, har ikke noe imot å lade telefonen hver dag, bare den holder hele dagen, slev om jeg hører på et par timer mp3 :)

 

Synkronisering mot pc:

Det er det vel på de fleste med bluethoot. Men det hadde vært fint med en jeg kan bruke som eksternt modem til pcen på hytta.

 

Pris:

Pris er egentlig ikke så viktig :tease:

 

 

Takk :D

 

Mvh: Fredrik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk min SE w710i i går. Det er en klapptelefon med skritteller, hastighetsmåler, kaloriteller osv. Har mp3 (allerede overført en del sanger fra pc ). Har ikke 3G, men Edge.

 

Virker foreløpig som en meget kjekk telefon til sitt formål. Har planer om å prøve den på dagens løpetur.

Lenke til kommentar
Fikk min SE w710i i går. Det er en klapptelefon med skritteller, hastighetsmåler, kaloriteller osv. Har mp3 (allerede overført en del sanger fra pc ). Har ikke 3G, men Edge.

 

Virker foreløpig som en meget kjekk telefon til sitt formål. Har planer om å prøve den på dagens løpetur.

7068513[/snapback]

 

 

hvordan gikk løpeturen?

 

Snappet opp ett sted at w710 anmeldes her denne uka, gleder meg stort til det, virker som midt i blinken i min verden.

 

stilig

bra batteri

mye teknologi

brukbart kamera

mp3 med musikkplass

 

har utsending i polen som trolig kan skaffe meg w810 ganske rimelig, så blir pris som avgjør til sist. stor forskjell på 1500 og ca 3000.. :/

 

(pris, og det at jeg har lyst på kamskjell mobil=))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...