Gå til innhold

Selges SE z610i bare i blå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal ha meg ny mobil, Sony Ericsson z610i. Jeg ser den selges på nettbutikker, men alltid bare i den blå fargen. Hvorfor?

Den selges i butikker også, men fortsatt bare blå. Er det mulig for utsalgstedene, som f.eks Expert, å bestille mobilen i en av de andre fargene (svart eller rosa)? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg jobber jo i Expert så kan vel svare deg ganske bra. :)

Undersøkte dette selv i dag med leverandørene våres og det er foreløpig kun blå som er tilgjengelig.

Dangaard visste ikke når de andre ble tilgjengelig enda, så vi må nok smøre oss med noe tolmodighet.

Skrevet

litt teit at de forsjellige butikkene viser kampanje bilder o.l med de andre fargene. kjæresten min sendte mail inn til el-priceog spurte om en svart, men fikk en turkis (blå)...

Skrevet

Som jeg nettopp postet i en annen tråd vedrørende dette:

Telefonen kommer ifølge leverandør i andre farger i slutten av Oktober.

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg skal kjøpe "den lyse varianten" Z710i til en venn av meg, og lurer på når denne kommer ?

Og jeg kjenner flere som sitter på gjerdet når det gjelder Z610i og mere feminine farger.

Det er flere modeller som kommer ut med "maskuline" farger, og dermed setter mange potensielle kunder på "vent "......

Skjønner ikke leverandørene på dette området...

Skrevet

Så på z610i idag på Elkjøp, var i fargen blå og svart, bare prøve telefoner da. Hadde vel ikke fått de inn enda. De var sinnsykt råe :dribble:

Men om du hater fingeravtrykk = IKKE anbefalt!

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet

Har sett på noen nettbutikker (som Komplett.no) at varen er på lager fra og med 30. Desember! Mobilen jeg har nå er snaaart gått av med døden, og jeg skulle gjerne hatt ny mobil til jul.

Men alle har jo blå nå... Jeg vil sa svart!! :innocent:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...