Gå til innhold

WoW BC: ETA - post rykte her^^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil anta rett før jul, eventuelt tidlig på nyåret. Mange datoer ute og går, vil tro det blir en liten stund til iallfall. Tviler litt på at Blizzard bryr seg spesielt om lansering rundt diverse høytider, de ga iallfall greit faen da EU-release stod for døren

Skrevet

Jeg har hørt at de skal gi ut TBC 23. November i 20XX. :p Husk at når Blizzard sier at de skal gi spillet ut i vinter, så har de aldri spesifisert hvilket år. :D

Skrevet

Vel, betaen startet nylig (*kremt' I dag *kremt*) og Blizzard har tidligere uttalt 2 måneders closed beta (Ingen open beta). Det vil si at det nok sannsynligvis blir release sånn cirka midten av desember.

Skrevet (endret)
jeg har det hjemme jeg:=) er på den eneste serveren som er oppe:D

er mange nye bosser i spillet det er bare meg og noen 100til her 

Det er snakk om BC her:) ikke dagens wow:)

EDIT: hmm leste jeg riktig`hehe...sier du at du er med å tester BC?

7047507[/snapback]

vel ja og det er ganske gøy her :D mange folk som løper rundt :=)

vel egentlig bare tullet jeg men jeg håper det kommer open beta da kommer jeg nok til og sitte klistret til serveren får og ha det gøy :=)

give Blood elf warrior plxo :w00t:

*må ha lov til og lurer folk litt da*

Endret av DaXoN
Skrevet
Jeg spiller BC Beta atm. Er den eneste på serveren og jeg er selv GM.

:innocent:

7049569[/snapback]

Finnes TBC privat server?

7049611[/snapback]

www.emupedia.com har alt det du trenger! :) (får sikkert en advarsel for dette to :p)

(Gotta love terms of agreement, "Anyone connected todo with blizzard, or anything todo with Blizzard is not allowed to enter this site")

Genialt for da kan ikke blizzard kreve at siden blir stengt ned :D

Skrevet
Jeg spiller BC Beta atm. Er den eneste på serveren og jeg er selv GM.

:innocent:

7049569[/snapback]

Finnes TBC privat server?

7049611[/snapback]

www.emupedia.com har alt det du trenger! :) (får sikkert en advarsel for dette to :p)

(Gotta love terms of agreement, "Anyone connected todo with blizzard, or anything todo with Blizzard is not allowed to enter this site")

7052935[/snapback]

og den siden gjør hva?

Skrevet

Det er den siden som har privat servers du kan laste ned fra. (+ guider osv)

For nybegynnere burde dere starte med en sandbox, eventuelt kjøre YAWE (som dere finner på den siden ofc) Med YAWE kan du spille med venner osv.

Skrevet
Det er den siden som har privat servers du kan laste ned fra. (+ guider osv)

For nybegynnere burde dere starte med en sandbox, eventuelt kjøre YAWE (som dere finner på den siden ofc) Med YAWE kan du spille med venner osv.

7052960[/snapback]

er det mobs der og sånt? eller tom verden du må lage?

Skrevet

Sandbox servere er "bare" for exploration. Du flyr rundt i azeroth + outlands, kan sette speed osv selfølgelig så du slipper å flyge rundt i timer for å se alt.

Skrevet
uff...det er som å se slutten på en film før man ser resten. skal holde meg langt unna sånt!

7053325[/snapback]

litt enig der:=) tror jeg også venter skal spille litt idag da men det er fordi jeg vil prøve og lvl opp warlocken til dama :=)

Skrevet

7052935[/snapback]

Keylogger heaven ... ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...