Gå til innhold

Playx.no Bra Nettbutikk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei! Noen som har erfaringer med denne nettbutikken? har tenkt å forhåndsbestille PES 6.

Er det billig? leverer de raskt??

7045722[/snapback]

tror ikke du burde gjøre det. de holder vel til i danmark, så alt over 200 kr blir det toll og moms på varen

Skrevet
Hei! Noen som har erfaringer med denne nettbutikken? har tenkt å forhåndsbestille PES 6.

Er det billig? leverer de raskt??

7045722[/snapback]

tror ikke du burde gjøre det. de holder vel til i danmark, så alt over 200 kr blir det toll og moms på varen

7045773[/snapback]

+ at det tar ca en uke fordi spillet blir liggende i tollen.

Skrevet

Har kjøpt 2-3 spill fra dem. grei leverings tid, men da jeg fikk spillet mitt fulgte det ikke med key :S Sto at jeg skulle kontakte Empire eller noe. Fant ikke noe url eller lignende heller. Nå hadde jeg ingen planer om å spille online så fant en key på en annen(lettere) måte.

Skrevet
det er dyr porto der siden det er fra danmark så jeg hadde ikke satset på det ;)

7049452[/snapback]

Ikke gidder de å merke pakken med lavere verdi heller, sånn som Play-Asia gjør, "Vi kan dessverre ikke merke pakkene med en vareverdi under kr. 200,- eller som gave da dette bryter med den norske lov.."

Skrevet

Har kun dårlige erfaringer med playx... jeg bestillte et spill i mai, men de har ennå ikke klart å sendt det... så det er bare å glemme den butikken... har purret på mange ganger, og de sier.. at de har det iløpet av uken hver gang..

Skrevet (endret)
Hvor mye betaler man i frakt på et spill på absoluttspill.no?

7054262[/snapback]

29,- også er det faktura på rundt 60,-

men drit bra nettbutikk!

EDIT: Mala var visst raskere en meg :) men jeg hadde mer info :p

Endret av Dofty
Skrevet (endret)
Blir jo straks litt dyrere om man ikkje kan bruke VISA da ;) Da betaler man bare de 29,- og ingenting meir.

7054466[/snapback]

Da blir det å ty til visakortet mitt for å si det slik :D

Edit: Noen som vet hvordan det er å forhåndsbestille her da? Ser det tar som regel 2-6 dager, men får man det på lanseringsdatoen? Eller er det 2-6 dager fra lanseringsdato? Er redd jeg blir veldig skufet vist jeg ikke får spillet på lanseringsdato i posten..

Endret av Lokiboki
Skrevet

De sender spillet så raskt de får det inn på lager. Eg bestilte MGS: The Twin Snakes der, eg fikk det dagen etterpå. Dette var da ein tittel de hadde på lager. Det har aldri tatt meir enn 2 dager før eg får spillene mine derifra.

Skrevet

Da var det bestilt! :)

Eneste jeg stusser litt over er at jeg ikke har fått bekreftelse fra dem om at jeg har betalt.. Den står bare til behandling står det. Alikevel har jeg fått bekreftet fra nettbanken min at jeg har betalt.. Noen som vet om dette pleier å ta tid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...