dreyer91 Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Hei. Er det noen som vet hva ett sånt program som man kan "knuse" bildet på skjermen? Sånn at man liksom slår med en hammar på skjermen med musen! Håper på svar! Mvh. Kai Dreyer
qualbeen Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 hmm...... kan jeg spørre hvorfor? Nuja, jeg føler at du kanskje er på utkikk etter en skjermbeskytter, da jeg ikke klarer å se noen bruksområder til et slikt program? Desverre aner jeg ikke om noen :-/ Gratulerer som ny-ankommet til forumet Kai
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 HER finner du noe som nesten gjør det samme. Scroll ned til du komme til der du kan velge program (den blåe delen av siden) og velg det tredje programmet. Da kan du skyte skjermen din full av hull. For å "angre" alt du har gjort avbryter du bare programet i oppgavebehandling (ctrl alt+del).
O. B. Lix Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 For å "angre" alt du har gjort avbryter du bare programet i oppgavebehandling (ctrlalt+del). 7048808[/snapback] Det er da mye enklere å trykke alt-F4 (avslutt) ?
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 For å "angre" alt du har gjort avbryter du bare programet i oppgavebehandling (ctrlalt+del). 7048808[/snapback] Det er da mye enklere å trykke alt-F4 (avslutt) ? 7049041[/snapback] Jada, det går også ann!
dreyer91 Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Skrevet 11. oktober 2006 HER finner du noe som nesten gjør det samme. Scroll ned til du komme til der du kan velge program (den blåe delen av siden) og velg det tredje programmet. Da kan du skyte skjermen din full av hull. For å "angre" alt du har gjort avbryter du bare programet i oppgavebehandling (ctrlalt+del). 7048808[/snapback] Tusen takk
Goscinny Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Åh! Husker jeg hadde det der før. Sykt artig ^^ SKal testes nå Goscinny
GeirGrusom Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Husker jeg hadde det programmet med de sauene som gikk rundt på skjermen, tok ikke lang tid før de gikk meg på nervene.
Goscinny Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Husker jeg hadde det programmet med de sauene som gikk rundt på skjermen, tok ikke lang tid før de gikk meg på nervene. 7055705[/snapback] Åh! Me wants! Husker det også. Cred til den som finner link Gosciny
Goscinny Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Desktop pets 7057397[/snapback] All ære, Grusomme Geir Den likte ikke helt to skjermer og den litt stylede taskbaren min. Slikt var kanskje ikke helt vanlig i gamle dager. Artig gjensyn med sauen, iallfall! Goscinny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå