Gå til innhold

TV-seriesesongen 2007, oversikt over nye serier!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Shit, jeg så på Day Break i helgen og det var virkelig spennende! Egentlig så var det så mye som skjedde, at jeg faktisk ble frustrert. Det med deja vu og at han på en måte gjenopplever samme dagen på nytt. Litt vanskelig å forstå enda, har bare sett til episode 2.

Men uansett så var det en slager altså. Har serien pause forresten?

Endret av Onyx
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men uansett så var det en slager altså. Har serien pause forresten?

7487701[/snapback]

Nei, så langt er det satt opp 8 episoder frem til 27 desember. Vet ikke om det kommer fler i sesong 1, men håper det :)

Skrevet
Svarte ... the Nine er også "cancelled"! :cry:

Først Vanished og nå the Nine.. ..hva tenker folk med egentlig ? :mad:

7505313[/snapback]

"Folkene" får ikke nok penger, derfor cancellerer de seriene som ikke har så høgt seertal :)

Skrevet

Tullete!! :mad:

Dette burde vært opp til meg!! :p

..skjønner KANSKJE det med the Nine.. men at Vanished ble kansellert, DET skjønner jeg bare ikke.. Det må være noen andre rare grunner til, tror jeg.. :hmm:

Skrevet

@ Onyx, -il- & co.

Ønsker meg frabedt informasjon vedrørende heldelser i diverse episoder av nevnt serier i første post. Det er ikke artig med noen som helst spoilere, selv hvor ubetydelig de kan virke.

Skrevet
Er Dexter en serie som feks Lost hvor du bør se hver episode, eller som Friends, Scrubs, Simpsons etc hvor man kan se dem i hytt og pine?

7531106[/snapback]

Du må se hver episode i rett rekkefølge ja, ellers blir det bare kaos. :)

Skrevet
@ Onyx, -il-  & co.

Ønsker meg frabedt informasjon vedrørende heldelser i diverse episoder av nevnt serier i første post. Det er ikke artig med noen som helst spoilere, selv hvor ubetydelig de kan virke.

Jeg har ikke nevnt major happenings i Day Break, men generelt om innholdet. Uansett så beklager jeg meget, men dette var ikke ment som en spoiler på noe som helst måte.

Skrevet

Help me help you er ikke offesielt blitt canceled. Håper de airer episodene de har laget.

Mange av disse høst-seriene har blitt en fiasko, kanskje utnom Dexter, Heroes. Ser ut til at folk liker det gamle som Lost og Prison break:P

Skrevet
Studio 60 er nok her for og bli.

Har nå sett 10 episoder, og vi snakker samme klasse som West Wing (ikke så rart kanskje?).

Mener du Day Break?

Skrevet

heh.. pussig.. tidligere i dag så tenkte jeg skulle poste akkurat samme spørsmål.. om hvorvidt dere kikket på Robin Hood, eller ikke..

Det gjør jeg! Og jeg liker serien veldig godt!

Småaction, småspennende, småmorsom.. i grunnen en veldig god serie! :thumbup:

Gleder meg MASSE til siste episode nå snart.. !! :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...