Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kor finn mann tøffe felga tell volvo 240?


Modjo

Anbefalte innlegg

Heisann! e d nån der ute som har peiling på tøffe felga til volvo? Eller som kanskje skal selge? E på jakt etter 17" felger med Brei "valsekant", Helst eiker felger;) Vet det e mange som har disse felgene på sine volvoer, men føle bare at det e den type felg som tar seg best ut på biln :cool: Felgene som står på bilen nå er bare midlertidige Alu felger (16") som skal selges når april måned nermer seg!

Legger til et lite bilde av glise mitt :thumbup:

Take care folkz

post-110844-1160495812.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe takk skal du ha! respekt! ;) ja, det e en strøken volvo! har nydli årdna mg sportsgrill som ikke sees på det bilde som ligger inne! har du bilde av volvoen din eller? kanskje det e inspirasjon å hente fra dinbil? Btw: Fannt mæ 17" felger på gummihuse.se;) knaillbra utvalg til 240!

:cool:

Lenke til kommentar

Nåja.. Ikke mye inspirasjon og hente på bilen min gitt, hehe. Den er senka 30-40mm, svarte lister, hvite blink rundt hele og 3" fra turbo og ut.

 

Har jo planer for bilen som alle andre, så hvis jeg ikke selger bilen blir det antakeligvis Ecomax chip, getrag kasse, ny clutch(sterkere), 18" Super DTM, større turbo (T16 regner jeg med), større intercooler, lakkerte fangere og muligens truetrac sperre +++

 

Har B230FT motor i kjerra, så det er jo litt godt da :)

 

Edit: Tok bort bildene ettersom de ble så store

Endret av 240b230ft
Lenke til kommentar

Strøken volvo det der gitt!! me masse crispy stuff inn!! må si dn va fin;) 18" super DTM sir du? akkurat di felga æ skal bestille til jul! hehe.. d står en B23 FD i mi kåilla, mn vurdere krafti å få me guttan på å jekke ned en turbomotor!! ellers så e biln min senka 35 - 35, henter mg nye svarte lister i mårra;) racing grill, 3" effektanlegg, hvite lykter rundt hele, kn å stab.stag=D e kjærra di gått langt? :hmm:

Lenke til kommentar

javist! mn 335000 før karroserie sin del e jo ikke så alle verst! Neida, mente jo brukte lister! en kar på volvo førhandlern mente at prisn for ei list lå på litt under tusnlappen for å bestille altså..!! æ måtte bare riste på haue :hmm: mn fikk fiksa det..har jo svart belte i å plokke dela fra en240 fra værandre på et blunk;) hehehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...