Gå til innhold

Tiger Woods 07. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Ikke mange som prater om dette spillet her. For en del år tilbake så ville jeg ikke drømt om å spille golf spill, men nå som jeg har blitt eldre er det slike spill som fanger opp interessen min :)

 

Jeg liker fortsatt pang pang spill og alt det der, men ingenting er bedre med et avslappende spill og en pils.

Flere som skal skaffe dette spillet? Jeg synes demoen er råbra og ser frem til å ha mange artige kvelder over live med dette spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hø, bra å høre at det ikke bare var meg. Har brukt en god del tid på denne demoen siste døgn jeg også.

 

Virket artig.

 

Blir kanskje et kjøp, ja. hvis jeg har penger igjen etter alle de andre da. trenger et spill som ikke er så jævla masende også. Og det var noe fengende over denne demoen..

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Jeg har spillt mye golf i virkeligheten, så spillene har liksom aldri kunne konkurere med det, men siden jeg nå har sluttet må dette testes...

7041358[/snapback]

 

Hva synes du om demoen da?

7041456[/snapback]

 

Flott spill, skaffer nok dette ja...

 

Morsomt å spille, fin grafikk og man hører tiger snakke til seg selv :tease: Det er vel ikke så viktig for mange men det var morsomt å se han strekke armen til høyre å skrike til ballen og seg selv i et lite Picture In Picture.

 

Det morsomste blir vel å spille på live :thumbup:

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd demoen enda, men har et spørsmål til dere som har det... I fjor var jo x-box versjonen genial, tidenes dagen derpå spill vil jeg si. Dermed gledet jeg meg som et barn til 360 versjonen, men sjelden har skuffelsen vært så stor! Det mest irriterende var at booste knappen var plassert helt feil slik at man nesten spille med kontrollen opp ned for å få det til. Så derfor lurer jeg på om det er en booste funksjon i årets spill? Og evt hvordan denne fungerer denne?

Lenke til kommentar

IGN 8.5

 

Presentation

Tiger has been completely cleaned up, with a streamlined menu system and great atmosphere. There are only 12 courses, but a robust career mode adds tremendous value. This feels like next-gen golf.

8.5 Graphics

Tiger looks amazing thanks to UCAP. Everyone else looks great, except the alcoholic truck driver you created in Game Face. The courses and scenery are gorgeous, a great walk in the park.

7.0 Sound

Recycled from years passed. A nice ambient soundtrack, but the crowds and commentary from 2004 make the game feel old when it should feel new.

9.0 Gameplay

Finally, course management. True Aiming is such a sweet, simple solution you wonder why EA didn't think of it before. And after hours on the range, you'll shoot a 63, just like the old days.

8.0 Lasting Appeal

Daily tournaments online are a great idea and build community on the leaderboards. And thanks to the PGA for creating the FedEx Cup. Winning the title feels like winning the Super Bowl in Madden.

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...