Ferchie Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 PÅ pc har du blant annet muligheter til mods, noe som kan gjøre spillet bedre (om mulig), men det kan også ødelegge litt. 7035393[/snapback] Mods gjør spillet MYE bedre. Ser ingen ting som ikke er positivt med mods. 7035411[/snapback] Kan være noen mods som gir deg unormale fordeler og bugs i spillet, emn disse moddene ligger man jo som oftest unna da!
Gromle Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Men for de som vil ha de unormale fordelene er det jo bare positivt
Arne Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 PARTY, PARTY!! Fekk spelet idag! KNALLBRA!! Men, då eg skulle lage characteren Adverrior som misp har laga, då valgte eg warrior som class. Det var vell rett?!
MiSP Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 (endret) PARTY, PARTY!!Men, då eg skulle lage characteren Adverrior som misp har laga, då valgte eg warrior som class. Det var vell rett?! 7056393[/snapback] Du skal lage din egen. Trykk på "Customize" nederst i hjørnet, og velg det som jeg har valgt. Endret 12. oktober 2006 av MiSP
Arne Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 Nei! Det var litt dummt at eg ikkje visste. Eg valgte klassen warrior. Kva kan eg gjere med denne? Må eg starte på nytt?
Stonemeister Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Nei!Det var litt dummt at eg ikkje visste. Eg valgte klassen warrior. Kva kan eg gjere med denne? Må eg starte på nytt? 7056484[/snapback] Hvis du er ute av kloakken må du det, men hvis du enda er der så får du valget om å bytte alt på slutten av tutorial-kloakken.
Arne Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 Eg har gått ut av kloakken. Det var jo litt... dumt? Går det an å gjere noko med ein warrior, eller er det lite?
Stonemeister Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Eg har gått ut av kloakken.Det var jo litt... dumt? Går det an å gjere noko med ein warrior, eller er det lite? 7056774[/snapback] Warrior er en Hack n' Smash Heavy Armor, sverdkjempende bølle. Hadde Oblivion vært et fotballag hadde Warrioren vært Roy Keane eller Marco Materazzi... Start på nytt hvis du ikke vil være Warrior... Men hvis du ikke er Redguard, Nord, Orc eller muligens Imperial eller Dark Elf, så er ikke Warrior det beste å være.
Arne Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 Eg er nord. Hadde tenkt meg ein Adverrior.
Stonemeister Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Eg er nord.Hadde tenkt meg ein Adverrior. 7056803[/snapback] Warrior fungerer svært godt for Nord, men du kan jo starte en ny, og beholde Norden din, så har du begge Du har jo tre muligheter: -Slett Norden, og begynn på nytt. -Behold Norden, og begynn på nytt. -Fortsett på Norden, og drit i å begynne på nytt.
Arne Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 Takk. Eg valgte alt. 2! Jævli gørr å komme seg fra fengselet og ut i det fri... "----" som man seier i WOW.
Arne Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Kva spesialisation skal eg ha? På Adverrioren? Combat, Magic eller stealth? Klarte faktisk å tenke meg ut at det ikkje var magic. Då gjenstår berre stealth og combat! Hmm... Endret 12. oktober 2006 av Fjott
Stonemeister Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Når du velger mellom Stealth og Combat så står det noe som du vil fokusere på. Vil tro at du skal velge Combat, med Strength og Endurance. Så jeg vil anbefale Combat akkurat der.
MiSP Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Kva spesialisation skal eg ha?På Adverrioren? Combat, Magic eller stealth? Klarte faktisk å tenke meg ut at det ikkje var magic. Då gjenstår berre stealth og combat! Hmm... 7056995[/snapback] Combat. Beklager, jeg hadde helt glemt å skrive det. Fikset nå. Som enkelte her har påpekt, så er det best å starte på nytt igjen. Jeg følte at vanlige krigerklasser (les: Warrior) fort kunne bli litt kjedelig, ettersom det bare var Hack 'n Slash. Endret 12. oktober 2006 av MiSP
Arne Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 Tusen takk, dette er jo ein perfekt ferdamann! Skal eg gi alle dere 360-spillere et tips? Ha alltid ein save frå utgangen frå kloakken, slik at du slepp å ta heile det dritet så mange gonger. Det forutset jo at du bruker same namn på alle characterene.
Rescue me Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Tusen takk, dette er jo ein perfekt ferdamann!Skal eg gi alle dere 360-spillere et tips? Ha alltid ein save frå utgangen frå kloakken, slik at du slepp å ta heile det dritet så mange gonger. Det forutset jo at du bruker same namn på alle characterene. 7061590[/snapback] det var jo smart
Arne Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 Ja. Uansett, eg lurer på ein ting. Eg er fortsatt i lvl 1, og lurer litt på korleis eg kan "farme" eller "grinde" exp? Progress to next lvl-baren er ikkje halvfull ein gong! Når eg går ut i vildmarken, finn eg nesten ingen dyr! Kunne godt tenke meg å komme i lvl 2!
Rescue me Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Ja.Uansett, eg lurer på ein ting. Eg er fortsatt i lvl 1, og lurer litt på korleis eg kan "farme" eller "grinde" exp? Progress to next lvl-baren er ikkje halvfull ein gong! Når eg går ut i vildmarken, finn eg nesten ingen dyr! Kunne godt tenke meg å komme i lvl 2! 7070393[/snapback] raid dugeones
MiSP Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Fjott: Meningen med Oblivion er at det faktisk, i motsetning til en del andre rollespill, ikke handler om grinding. Men som oblivion_-__ sier - ta deg en gåtur til en fjerntliggende by, f. eks. Anvil, og rensk alle huler på veien. Du kommer avsindig raskt opp i level, i hvert fall med Adverrioren min. Edit: For ikke å snakke om at du blir rik raskt, dersom du selger alt verdifullt du finner. Endret 14. oktober 2006 av MiSP
Ferchie Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Hvis du spiller mage så er det ekstremt lett å gå opp i level da. ''Grinda'' meg fra level 7-15 på litt over en time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå