Gå til innhold

"frisør" i WOW og Rep. med SW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker når de introduserte dette i starwars galaxies. Hadde mye moro med det :D Håper virkelig de legger til noe slikt i wow. Iallefall for hår, kanskje ikke hudfarge osv :p (ikke at det er urealistisk å endre hudfarge *kremt*michaeljackson*host*)

Skrevet

Da kan de hvertfall sørge for at enkelte hjelmer ikke gjør at jeg får kort hår =/ Mister mitt lange, flagrende hår om jeg har på meg Miners Hat of the Deep hvertfall..

Skrevet

1. Vet jeg ikke no om, hadde vært kult med det. Var greit å kunne gjøre det i SWG når du gikk lei hårstilen eller no der.

2. kan jeg svarer nøyere på :p

dette gjelder Turnin!

Friendly -> Honored 6000 rep = 120 innleveringer = 2400 runecloth

Honored -> Revered 12000 rep = 240 innleveringer = 4800 runecloth

Revered -> Exalted 21000 rep = 420 innleveringer = 8400 runecloth

15600 runecloth totalt = 780 stacks

kjøper du stacks for 1,50g stk, 1170g :) HF

som jeg posted i denne threaden, på samme side :)

Skrevet

Jeg kan ikke se annet enn at dette blir en bra ting å innføre i wow. Etter å ha spilt med min lvl 60 char i snart 2 år kunne det vært greit å få klippet håret for å følge moten.

Håper blizzard innføre det. Noe dem helt sikekrt gjør etterhvert. Man burde også få lov til å endre utseende. Alt dette mot betaling i gull selvsagt. Jeg ville foreslått en betaling på samme måte som respec betaling.

Det er på ingen måte galt at folk er opptatt over hvordan charren sin ser ut. Man er ikke homse selv om man digger å se bra ut heller da!

Skrevet

Jeg forstår ikke helt motvilligheten her. Frisør kan jeg tenke meg hadde vært ett glimrende yrke i WoW...eller iallefall muligheten for NPC frisører.

Mang en gang har jeg villet fjerne hårfrisyren jeg var dum nok til å velge for character, eller endre på dumme facial markings o.l....

Skrevet

3 dagers sjegg, blå poser rundt øynene og siggen i munn....

Trokke det hjelper på det bildet mange har av dette spillet om at det er vanedannende...

Skrevet
Da kan de hvertfall sørge for at enkelte hjelmer ikke gjør at jeg får kort hår =/ Mister mitt lange, flagrende hår om jeg har på meg Miners Hat of the Deep hvertfall..

7037787[/snapback]

Da av innstilingen som viser hjelmen da
Skrevet

7037787[/snapback]

Da av innstilingen som viser hjelmen da

7038586[/snapback]

Har gjort det, men da får jeg ike vist den über-tøffen hjelmen min (duh). Vil ha langt hår + miners hat ! :D

Skrevet

Det er vel fordi enhver smart kvinne i dag setter håret opp og putter det inn i hjelmen for å ikke ha det flagrende alle veier når de gyver løs på mineraler, jeg mener hallo? man kan jo ikke få støv og skitt og lort i håret bare fordi man vil ha litt arcanite til det nye smykket sitt!

det samme gjelder vel disse metrofile nelf mennene ;)

Skrevet

enig, grusomt irriterende at enkelte hodeplagg sletter håret.

Min warlock vil gjerne se hestehalen selv om hun har erketypisk "pointy wizard hat" på :/

Skrevet
Det er vel fordi enhver smart kvinne i dag setter håret opp og putter det inn i hjelmen for å ikke ha det flagrende alle veier når de gyver løs på mineraler, jeg mener hallo? man kan jo ikke få støv og skitt og lort i håret bare fordi man vil ha litt arcanite til det nye smykket sitt!

7038814[/snapback]

Hun er ikke miner, men hun vil veldig gjerne se heit ut selv om hun har en meget praktisk hodelykt og en skam-kul hjelm på hodet.
Skrevet

ja dem må åpne for det syntes jeg. Kan ikke forstå dere som syntes at dette er for teit...

Og i følge det noen av dere skrev så ble det innført i EQ og star wars med suksess:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...