AndyG Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 For å gi klarhet i "frisør" emnet, er dette etter min kjennskap eneste quote fra Blizzard It's something that has a definite "cool" factor about it, and it is still a feature that the designers would like to see happen at some point. Currently there are no definite plans to implement such a feature though. Kilde: http://blue.cardplace.com/cache/wow-general/7961020.htm
flakken Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Første jeg tenkte når jeg leste tittelen var med en gang. "Queer Eye for the Night Elf Guy"
Entity extraction Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 frisør hadde vært gøy!! Endelig bli kvitt det idiotiske skjegget og det dustete håret menneh, seriøst, det blir for dumt og
Lightningwolf Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Hvis det kommer i SW må det komme i Org også.
AndyG Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Husker når de introduserte dette i starwars galaxies. Hadde mye moro med det Håper virkelig de legger til noe slikt i wow. Iallefall for hår, kanskje ikke hudfarge osv (ikke at det er urealistisk å endre hudfarge *kremt*michaeljackson*host*)
DirtyBit Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 de la det til i lineage2 og men i potion form.. drakk du den så endra du brått ansikt eller hår stil eller hår farge
Zethyr Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Da kan de hvertfall sørge for at enkelte hjelmer ikke gjør at jeg får kort hår =/ Mister mitt lange, flagrende hår om jeg har på meg Miners Hat of the Deep hvertfall..
CyprieN Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 1. Vet jeg ikke no om, hadde vært kult med det. Var greit å kunne gjøre det i SWG når du gikk lei hårstilen eller no der. 2. kan jeg svarer nøyere på dette gjelder Turnin! Friendly -> Honored 6000 rep = 120 innleveringer = 2400 runecloth Honored -> Revered 12000 rep = 240 innleveringer = 4800 runecloth Revered -> Exalted 21000 rep = 420 innleveringer = 8400 runecloth 15600 runecloth totalt = 780 stacks kjøper du stacks for 1,50g stk, 1170g HF som jeg posted i denne threaden, på samme side
gamer73 Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg kan ikke se annet enn at dette blir en bra ting å innføre i wow. Etter å ha spilt med min lvl 60 char i snart 2 år kunne det vært greit å få klippet håret for å følge moten. Håper blizzard innføre det. Noe dem helt sikekrt gjør etterhvert. Man burde også få lov til å endre utseende. Alt dette mot betaling i gull selvsagt. Jeg ville foreslått en betaling på samme måte som respec betaling. Det er på ingen måte galt at folk er opptatt over hvordan charren sin ser ut. Man er ikke homse selv om man digger å se bra ut heller da!
MrLee Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg forstår ikke helt motvilligheten her. Frisør kan jeg tenke meg hadde vært ett glimrende yrke i WoW...eller iallefall muligheten for NPC frisører. Mang en gang har jeg villet fjerne hårfrisyren jeg var dum nok til å velge for character, eller endre på dumme facial markings o.l....
Unbeaten Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 hadde vært kult med effekt av "ekte" hår/facials! Altså slik at om du raider en hel helg, så har du 3-dagers skjegg og halvlangt rufsete hår
Footy Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 3 dagers sjegg, blå poser rundt øynene og siggen i munn.... Trokke det hjelper på det bildet mange har av dette spillet om at det er vanedannende...
Lightningwolf Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Da kan de hvertfall sørge for at enkelte hjelmer ikke gjør at jeg får kort hår =/ Mister mitt lange, flagrende hår om jeg har på meg Miners Hat of the Deep hvertfall.. 7037787[/snapback] Da av innstilingen som viser hjelmen da
Lampeskjermen Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Warning : if you start this proffesion you have a 60% chance of finding male characters atractive and a realy bad taste in clothes 7036930[/snapback] Haha! bra den
Zethyr Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Da kan de hvertfall sørge for at enkelte hjelmer ikke gjør at jeg får kort hår =/ Mister mitt lange, flagrende hår om jeg har på meg Miners Hat of the Deep hvertfall.. 7037787[/snapback] Da av innstilingen som viser hjelmen da 7038586[/snapback] Har gjort det, men da får jeg ike vist den über-tøffen hjelmen min (duh). Vil ha langt hår + miners hat !
DeadbeaT Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Det er vel fordi enhver smart kvinne i dag setter håret opp og putter det inn i hjelmen for å ikke ha det flagrende alle veier når de gyver løs på mineraler, jeg mener hallo? man kan jo ikke få støv og skitt og lort i håret bare fordi man vil ha litt arcanite til det nye smykket sitt! det samme gjelder vel disse metrofile nelf mennene
MrLee Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 enig, grusomt irriterende at enkelte hodeplagg sletter håret. Min warlock vil gjerne se hestehalen selv om hun har erketypisk "pointy wizard hat" på :/
Zethyr Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Det er vel fordi enhver smart kvinne i dag setter håret opp og putter det inn i hjelmen for å ikke ha det flagrende alle veier når de gyver løs på mineraler, jeg mener hallo? man kan jo ikke få støv og skitt og lort i håret bare fordi man vil ha litt arcanite til det nye smykket sitt! 7038814[/snapback] Hun er ikke miner, men hun vil veldig gjerne se heit ut selv om hun har en meget praktisk hodelykt og en skam-kul hjelm på hodet.
gamer73 Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 ja dem må åpne for det syntes jeg. Kan ikke forstå dere som syntes at dette er for teit... Og i følge det noen av dere skrev så ble det innført i EQ og star wars med suksess:)
gullf1sk Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Skjønner ikke helt hva som er så homsete med male nightelfs jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå