Gå til innhold

Hvordan bli man exalted me SW fortest mulig ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Ja, som det står i tittelen. Hvordan blir jeg exalted fortest mulig med SW ?.. Vet at det går opp ved å gjøre quester. Noe mere ?

takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hei.. Ja, som det står i tittelen. Hvordan blir jeg exalted fortest mulig med SW ?.. Vet at det går opp ved å gjøre quester. Noe mere ?

takk :)

7031995[/snapback]

Uten om Turn in quester er jeg ikke helt sikker på om det er noe annet..

Questet der man leverer inn en stack med runecloth mot 50 rep (55 om human) er vel det som er beste å gjøre.

Friendly -> Honored 6000 rep = 120 innleveringer = 2400 runecloth

Honored -> Revered 12000 rep = 240 innleveringer = 4800 runecloth

Revered -> Exalted 21000 rep = 420 innleveringer = 8400 runecloth

15600 runecloth totalt = 780 stacks

kjøper du stacks for 1,50g stk, 1170g :) HF

Dette er uten human sin bonus

Tenkte jeg skulle legge inn for Turnin for CH, dette vil gjelde kun Twilight texts. (det finnes andre muligheter for å grinde rep og)

Friendly -> Honored 6000 rep = 60 innleveringer = 600 Twilight texts

Honored -> Revered 12000 rep = 120 innleveringer = 1200 Twilight texts

Reverd -> Exalted 21000 rep = 210 innleveringer = 2100 Twilight texts

3900 Twilight texts totalt = 390 innleveringer

mellom 2900g -> 3900g om du skal kjøpe alt :thumbdown:

Endret av CyprieN
Skrevet

Np :) Glad jeg ble ferdig i fjord sommer med å grinde til exalted på magen min :p

Trur ikke jeg kommer til å orke å grinde flere players til exalted :) men har planer for exalted med IF på magen og er godt på vei :)

Skrevet

Skal man gjøre hver eneste lille filletråd til en sticky blir det ikke plass til de resterende postene i forumet. Man kan heller ta seg tid til å google litt, bruke Småprat om WoW-tråden eller sjekke thottbot.

Skrevet
Skal man gjøre hver eneste lille filletråd til en sticky blir det ikke plass til de resterende postene i forumet. Man kan heller ta seg tid til å google litt, bruke Småprat om WoW-tråden eller sjekke thottbot.

7037453[/snapback]

Jeg er en lat kar. Så derfor spørr jeg heller her. Det er jo tross alt ett forum. Og da må man jo få låv å bruke det :dribble:

Skrevet

7037453[/snapback]

Jeg er en lat kar. Så derfor spørr jeg heller her. Det er jo tross alt ett forum. Og da må man jo få låv å bruke det :dribble:

7050027[/snapback]

Det er lov å tenke sjæl

Skrevet

Nå vil jeg si at hvis man går inn for det fra starten av, så bør man jo være Honoured med SW før level 30, og iallefall innen du får muligheten til å levere inn runecloth i større mengder. gjerne på god vei til revered også. Så den dystre 1150G spådommen din er ikke helt nøyaktig ;)

Skrevet
Nå vil jeg si at hvis man går inn for det fra starten av, så bør man jo være Honoured med SW før level 30, og iallefall innen du får muligheten til å levere inn runecloth i større mengder. gjerne på god vei til revered også. Så den dystre 1150G spådommen din er ikke helt nøyaktig ;)

7054081[/snapback]

Den er nøyaktig om du tar det helt fra starten av ;) skule bare gi et lite innblik på prisen :D

Btw så vurderer jeg lage en thread der jeg har med de fleste factions :) er sikker mange som ønsker dette. er greit å ha og slå opp i og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...