Gå til innhold

Skal selge PS2-spill. Prisant.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!

Beklager hvis dette er helt feil plass å poste dette, men fant ingen andre plasser som passet bedre.

Jeg skal selge noen PS2-spill, og lurer på hva jeg kan ta for disse.

Noen av platene har overflateriper som ikke har noen betydning, og 2 av coverene har et slitt utseende.

Spillene er som følger:

Stuntman

Prince of Persia 1

Tony Hawk, Underground 1

Metal Gear Solid 2

Sled Storm

X-Games Pro Snowboarding

Downhill Domination

NBA Street 1

Tekken 4

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713
Skrevet

Tror du det er noe særlig marked for de?

50kr stk?

200kr samlet?

Eller er det bare jeg som er sær og ikke gidder kaste bort tid på gamle spill?

Skrevet (endret)

Dammit! Jeg hater når jeg vil tjene big bucks, også får jeg nesten ingenting for det.

Endret av eigull
Skrevet

Populære spill kan man få en del for om de er i god stand. Jeg fikk solgt FF8 til PC for 50,- mindre enn jeg gav for det nytt. Tror det kosta ca. 450,- nytt.(Pluss frakt ga fyren ca. ny-pris for det).

Skrevet
Populære spill kan man få en del for om de er i god stand. Jeg fikk solgt FF8 til PC for 50,- mindre enn jeg gav for det nytt. Tror det kosta ca. 450,- nytt.(Pluss frakt ga fyren ca. ny-pris for det).

7047123[/snapback]

Var spillet da gammelt?

Skrevet

en del gode spill ja men har en del av dem og rund noen av også så det vil si at det er noen fabelaktige spill koste meg mye med disse ja. drit i om de er gamle eller litt slitte de er morsomme får det om

Skrevet
en del gode spill ja men har en del av dem og rund noen av også så det vil si at det er noen fabelaktige spill koste meg mye med disse ja. drit i om de er gamle eller litt slitte de er morsomme får det om

7053158[/snapback]

Ja, det er morsomme spill. Men PS2'en er ødelagt, og jeg holder på å spare til laptop :)

Skrevet

Prøv å legge dem ut på Finn.no, men egentlig kan det bli litt vanskelig å selge dem til høy pris fordi de aller fleste PS2 spillene er fremdeles å få tak i, og det er fremdeles mange som selger PS1 spill og. Så tror nok ikke du kan regne med noe stor fortjeneste for de spillene, på det meste kanskje 100 spenn.

Gamle spill derimot betaler mange godt for. Måtte f.eks kjøpe Super Mario World for 180 kr på finn.no. Kall meg nostalgiker, men måtte kjøpe en brukt SNES og SMW. Bringer tilbake slike fine minner :love:

Skrevet
Prøv å legge dem ut på Finn.no, men egentlig kan det bli litt vanskelig å selge dem til høy pris fordi de aller fleste PS2 spillene er fremdeles å få tak i, og det er fremdeles mange som selger PS1 spill og. Så tror nok ikke du kan regne med noe stor fortjeneste for de spillene, på det meste kanskje 100 spenn.

Gamle spill derimot betaler mange godt for. Måtte f.eks kjøpe Super Mario World for 180 kr på finn.no. Kall meg nostalgiker, men måtte kjøpe en brukt SNES og SMW. Bringer tilbake slike fine minner  :love:

7055179[/snapback]

100 kroner for alle spillene? Eller 100,- pr. spill?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...