lambiks Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Hallo! Beklager hvis dette er helt feil plass å poste dette, men fant ingen andre plasser som passet bedre. Jeg skal selge noen PS2-spill, og lurer på hva jeg kan ta for disse. Noen av platene har overflateriper som ikke har noen betydning, og 2 av coverene har et slitt utseende. Spillene er som følger: Stuntman Prince of Persia 1 Tony Hawk, Underground 1 Metal Gear Solid 2 Sled Storm X-Games Pro Snowboarding Downhill Domination NBA Street 1 Tekken 4
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Tror du det er noe særlig marked for de? 50kr stk? 200kr samlet? Eller er det bare jeg som er sær og ikke gidder kaste bort tid på gamle spill?
Walts Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 ikke no spesielt gode spill utenom MGS 2, ca 50kr per spill vil jeg si
lambiks Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Dammit! Jeg hater når jeg vil tjene big bucks, også får jeg nesten ingenting for det. Endret 11. oktober 2006 av eigull
KristianF Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Prøv 100kr pr. stk. eller mer. Er alltid noen som betaler.
sedsberg Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Populære spill kan man få en del for om de er i god stand. Jeg fikk solgt FF8 til PC for 50,- mindre enn jeg gav for det nytt. Tror det kosta ca. 450,- nytt.(Pluss frakt ga fyren ca. ny-pris for det).
Rescue me Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Populære spill kan man få en del for om de er i god stand. Jeg fikk solgt FF8 til PC for 50,- mindre enn jeg gav for det nytt. Tror det kosta ca. 450,- nytt.(Pluss frakt ga fyren ca. ny-pris for det). 7047123[/snapback] Var spillet da gammelt?
sedsberg Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Ikke spesielt gammelt. Tror ny pris da jeg solgte det lå på ca. det han fyren kjøpte det for. Men jeg sjekket ikke overalt etter laveste pris.
Alastor Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Qxl.no kan være løsningen her - plutselig finner du folk som byr over hverandre
lambiks Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 Humm humm.. Jeg finner vel på noe
Batnobbit Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 en del gode spill ja men har en del av dem og rund noen av også så det vil si at det er noen fabelaktige spill koste meg mye med disse ja. drit i om de er gamle eller litt slitte de er morsomme får det om
lambiks Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 en del gode spill ja men har en del av dem og rund noen av også så det vil si at det er noen fabelaktige spill koste meg mye med disse ja. drit i om de er gamle eller litt slitte de er morsomme får det om 7053158[/snapback] Ja, det er morsomme spill. Men PS2'en er ødelagt, og jeg holder på å spare til laptop
Bear^ Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Prøv å legge dem ut på Finn.no, men egentlig kan det bli litt vanskelig å selge dem til høy pris fordi de aller fleste PS2 spillene er fremdeles å få tak i, og det er fremdeles mange som selger PS1 spill og. Så tror nok ikke du kan regne med noe stor fortjeneste for de spillene, på det meste kanskje 100 spenn. Gamle spill derimot betaler mange godt for. Måtte f.eks kjøpe Super Mario World for 180 kr på finn.no. Kall meg nostalgiker, men måtte kjøpe en brukt SNES og SMW. Bringer tilbake slike fine minner
lambiks Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 Prøv å legge dem ut på Finn.no, men egentlig kan det bli litt vanskelig å selge dem til høy pris fordi de aller fleste PS2 spillene er fremdeles å få tak i, og det er fremdeles mange som selger PS1 spill og. Så tror nok ikke du kan regne med noe stor fortjeneste for de spillene, på det meste kanskje 100 spenn. Gamle spill derimot betaler mange godt for. Måtte f.eks kjøpe Super Mario World for 180 kr på finn.no. Kall meg nostalgiker, men måtte kjøpe en brukt SNES og SMW. Bringer tilbake slike fine minner 7055179[/snapback] 100 kroner for alle spillene? Eller 100,- pr. spill?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå