Gå til innhold

hoppe rett i naxx ved lvl 60 ding

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer vel ikke inn i ZG/AQ20 guilds med grønt equipment :S

Det var noen som LFM'a for AQ20 og jeg er sikker på at dette var ett pug raid på serveren min, jeg har 13 epics, og jeg kom ikke inn fordi raid lederen sa det var for dårlig equipment, enten så er han en idiot eller så ... hmm ... veit jeg ikke :p Han var nok en idiot :)

Skrevet

Det var noen som LFM'a for AQ20 og jeg er sikker på at dette var ett pug raid på serveren min, jeg har 13 epics, og jeg kom ikke inn fordi raid lederen sa det var for dårlig equipment, enten så er han en idiot eller så ... hmm ... veit jeg ikke :p Han var nok en idiot :)

7034000[/snapback]

epix != godt gear :p

Skrevet

7034000[/snapback]

Har noe å si hvilke epix du har da vettu... For det jeg hvet har du kansje berre low lvl boe epics :tease:

Skrevet

7034000[/snapback]

I gamleguilden pleide vi å organisere ZG/AQ20-raids utenfor guilden, og tok da bare inn folk med i hvert fall et visst antall T2-deler og generelt ganske bra gear. Det fordi MC-utstyr/crap-epix ikke nødvendigvis betyr noe annet enn at du har AFK-et deg gjennom en instance lettere enn RFC (MC) mange nok ganger.

Noen vil jo gjerne ha litt fart på raidene sine :)

Skrevet

7034000[/snapback]

I gamleguilden pleide vi å organisere ZG/AQ20-raids utenfor guilden, og tok da bare inn folk med i hvert fall et visst antall T2-deler og generelt ganske bra gear. Det fordi MC-utstyr/crap-epix ikke nødvendigvis betyr noe annet enn at du har AFK-et deg gjennom en instance lettere enn RFC (MC) mange nok ganger.

7034371[/snapback]

Hvordan skal da nye guild klare å få bra gear? viss ikke ZG/AQ20 kan gjøres med greenies. Det er likevel kjekt å værtfall ha noen blues viss du skal gjøre zg/aq20.

Å bare for å få sagt det så er zg lett, du trenger langt fra T2 for å downe hakkar...

Skrevet

7034000[/snapback]

7034371[/snapback]

Hvordan skal da nye guild klare å få bra gear? viss ikke ZG/AQ20 kan gjøres med greenies. Det er likevel kjekt å værtfall ha noen blues viss du skal gjøre zg/aq20.

Å bare for å få sagt det så er zg lett, du trenger langt fra T2 for å downe hakkar...

7034522[/snapback]

ZG er ikke laga for at du må ha masse epics fra mc/bwl/aq/naxx . Fungerer bra vist du har utstyr fra scholo/strat/DM/BRS . viktigeste er at alle gjør de dem ska.

Skrevet

7034522[/snapback]

Er ikke snakk om å ta inn folk til guilden, men til raidet.

Hvis noen vil gjøre ZG i greens/blues, så kan de vel joine en guild som nettopp har begynt med ZG?

Og jeg vil tørre å påstå at et raid med folk med bare blues/greens ikke vil greie å cleare AQ20, så du trenger nok mer enn "noen blues" for å ta Ossirian.

Skrevet

7034522[/snapback]

Er ikke snakk om å ta inn folk til guilden, men til raidet.

Hvis noen vil gjøre ZG i greens/blues, så kan de vel joine en guild som nettopp har begynt med ZG?

Og jeg vil tørre å påstå at et raid med folk med bare blues/greens ikke vil greie å cleare AQ20, så du trenger nok mer enn "noen blues" for å ta Ossirian.

7034750[/snapback]

idd, min guild har raggy på farm, men sliter framdeles med ossi:(

bruker gjerne 2-3 tries før han går ned

Skrevet
Riktig. Vet om flere guilds som har Nefarian nede, men fortsatt har trøbbel med Ossirian, så.

7043818[/snapback]

Vi har kommet til broodlord i bwl, har Mc,AQ20,ZG på farm. Men tok Ossirian først får 2 uker siden, å sliter ennå litt når vi skal ta han.

Skrevet

Andre bossen vanskelig ? er jo så si bare tank spank, 2-3 healers på general duden så han lever hele fighten så går det lett =) (er du ally spar alltid en mob i hver pack så man kan bruk judgement of wisdom på moben så mana users kan wande opp på den å få mana ;) )

Skrevet

takk for råd. Selv om jeg tror dem som har med taktikk å gjøre i AQ20 i guildet vårt stort sett har fått med seg hva som trengs. Problemet er at vi er temmelig fokusert på MC nå, så da blir AQ20 litt sånn som man gjør når man kjeder seg hehe. Vi trenger nok litt mer trening bare :thumbup:

Skrevet

hvorfor ta ZG/AQ20 når man er kledd i epix? Det dropper jo stort sett bare blått der.. Noe på høyde med MC utstyr, men ikke så mye.. Seff enchants, og mulig trinket for "teh trinket mages"

Når en leser denne tråden virker det som folk har blitt redd for å muligens kanskje ha en liten sjangs for å whipe. skal bil godt når TBC kommer ut og vi kan igjen begynne og gjøre instancer med det level og utstyr som er ment. :D

On topic. Men å ta Nax i grønt er vel litt drøyt. Ikke at det ikke går, viss de resterende 39 klarer det alene, men det blir ikke mye hjelp ideg.

Skrevet
hvorfor ta ZG/AQ20 når man er kledd i epix? Det dropper jo stort sett bare blått der.. Noe på høyde med MC utstyr, men ikke så mye.. Seff enchants, og mulig trinket for "teh trinket mages"

Når en leser denne tråden virker det som folk har blitt redd for å muligens kanskje ha en liten sjangs for å whipe. skal bil godt når TBC kommer ut og vi kan igjen begynne og gjøre instancer med det level og utstyr som er ment. :D

On topic. Men å ta Nax i grønt er vel litt drøyt. Ikke at det ikke går, viss de resterende 39 klarer det alene, men det blir ikke mye hjelp ideg.

7046590[/snapback]

en mage i green kan gjøre nice damage han også :=) eller en rogue i blå grønn gear er nice det også :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...