Gå til innhold

Kim Kimble


Marzo

Anbefalte innlegg

Sitter her og leser på Kim Kimblers hjemmeside. Har hørt mye om denne fyren. Ser også utifra bilden på siden at denne fyren har det ganske godt.

 

Men: Hvordan ble det egentlig til at han fikk all sin rikdom? Etter hva eg har lest/hørt greide han hacke seg inn på pentagon å fikk ut noen dokumenter her. Satt så inne et par år før han slapp ut og nå driver han et sikkerhetsfirma. Noen som kan fortelle meg mere om hans livs historie? Er litt nysjerrig på hvordan det hele gikk til. Ettersom man hører mye som ikke er sant og helt omvridd fra sanheten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-04 14:00, skrev Marzo:

Sitter her og leser på Kim Kimblers hjemmeside. Har hørt mye om denne fyren. Ser også utifra bilden på siden at denne fyren har det ganske godt.


 

Har det godt?!?

 

Vet du ikke at karen truet med å ta selvmord tidligere i vår - politiet stoppet han da.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-04 16:21, skrev borre:

Har det godt?!?

Vet du ikke at karen truet med å ta selvmord tidligere i vår - politiet stoppet han da.


 

Han forsøkte da ikke å ta livet sitt...? Det var bare (nok ett) pr-stunt for ham... han satte opp en klokke på web-siden sin der han proklamerte at Kim Kimble skulle opphøre å eksistere når den klokken hadde løpt ut, og når så skjedde dukket det opp en side som sa at KK ikke lenger eksisterte og at han nå istedenfor var 'King Kimble' eller noe sånt... Kimble er en av de største duster jeg noensinne har hørt/lest om...

 

Mer info om denne latterlige personen kan en få ved å gå til http://www.theregister.co.uk og søke på 'kimble'

Lenke til kommentar

Jeg syns han er FET!

Han var en slags "hobbyhacker" før han startet sitt firma som het Data Protect. Han tjente SYKT mye penger på akkurat denne hobbyhackinga og da han solgte sitt firma, fikk han nok en del millioner da også, ja. Siden dette jobber han for staten. "lovelig hacking" liksom.

 

Dr.x

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-04 19:09, skrev RIP:

Han mener sikkert ikke godt som i "jeg er lykkelig"

men som godt med penger...

Har foresten sett filmen om Kevin Mitnick (Hackers II) og den var tuff..

skal se om jeg får tak i eneren av filmen..



Eneren er elendig ! totalt wastet tid å se den. Toeren, som ikke heter hackers II, men "Operation Takedown" er mye bedre, men de må alltid fremstille hacking som at du flyr rundt i et visuelt rom og leter deg frem ... grr.. ble helt hissig !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...