Gå til innhold

Hvilke produkter skuffet deg?


Anbefalte innlegg

Frossenvarer som er dårlig lagret skuffer meg. Jeg har for eksempel kjøpt wokgrønnsaker fra Findus, og hver gang er de bitre i smaken. Andre (frosne) grønnsaker fra samme butikk har jeg ingen problemer med, så jeg regner med at feilen ligger hos Findus.

 

Også er jeg skuffet over at Originale pizzaen har blitt mindre enn den pleide å være. Det hjelper ikke at de har begynt med dobbeltpakning. De er fremdeles for små.

 

Det kan hende at jeg husker feil, men har de ikke allitd ligget på 300g?

 

Har aldri sjekket før og etter vekt. Kanskje det bare er jeg som har blitt større :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiste Terina sin variant av alles favoritt, Spaghetti a la Capri, her om dagen. Skuffende over alle hauger. Pølsene så ut som og var godt mulig bønner. Nesten kuleformede, var knapt man skjønte at dette skulle forestille nettopp pølser. Tørt og platt var det og. Lite spennende, selv i forhold til den svært så barnevennlige originalen.

 

Selv om man skjønner hva de har prøvd på var dette skivebom til tusen. Aldri mer.

Lenke til kommentar
3 liters is fra First Price. Kostet 24 kr, og jeg regnet med at den ikke ville smake ille, mtp. at det var vaniljesmak. Men der tok jeg feil; da jeg kom hjem, åpnet jeg boksen og skulle smake den. Skulle til å ta spiseskjeen i munnen, da jeg luktet noe som var ganske ille. Jeg smakte litt, før jeg kastet alt i vasken. Fy faen, isen stinket som faen, og den smakte ikke vanilje engang. :sick: Aldri mer First Price!

 

 

Sjelden du får ekte vanilje til den prisen ;)

Derfor er det nok trevikrebasert utvinnet vanilje du spiste. Billig, men har sine negative sider :)

Lenke til kommentar

Noen av de nye variantene fra Sørlandschips, har så langt prøvd Balamico & Mozzarella og Spansk Spekeskinke, syntes det ble litt for tamt og egentlig ikke så godt.

 

Norsk potetgull er som regel alt for anonymt, verst er Maarud og Kims som ikke har noen spennende smaker.

 

Får vel prøve meg på Sørlandschips sin variant med rotgrønnsaker, høres i hvert fall ikke så kjedelig ut :mellow:

Endret av Ba'al
Lenke til kommentar
3 liters is fra First Price. Kostet 24 kr, og jeg regnet med at den ikke ville smake ille, mtp. at det var vaniljesmak. Men der tok jeg feil; da jeg kom hjem, åpnet jeg boksen og skulle smake den. Skulle til å ta spiseskjeen i munnen, da jeg luktet noe som var ganske ille. Jeg smakte litt, før jeg kastet alt i vasken. Fy faen, isen stinket som faen, og den smakte ikke vanilje engang. :sick: Aldri mer First Price!

 

 

Sjelden du får ekte vanilje til den prisen ;)

Derfor er det nok trevikrebasert utvinnet vanilje du spiste. Billig, men har sine negative sider :)

Det fremstilte stoffet vanillin som brukes i billige greier som yoghurt og iskrem er faktisk akkurat det samme stoffet som gir den velkjente vaniljesmaken til planten. Mangelen på de andre smakfulle stoffene som også finnes i vaniljestangen er det som utgjør forskjellen.

Lenke til kommentar
Frossenvarer som er dårlig lagret skuffer meg. Jeg har for eksempel kjøpt wokgrønnsaker fra Findus, og hver gang er de bitre i smaken. Andre (frosne) grønnsaker fra samme butikk har jeg ingen problemer med, så jeg regner med at feilen ligger hos Findus.

 

Også er jeg skuffet over at Originale pizzaen har blitt mindre enn den pleide å være. Det hjelper ikke at de har begynt med dobbeltpakning. De er fremdeles for små.

 

Det kan hende at jeg husker feil, men har de ikke allitd ligget på 300g?

 

Har aldri sjekket før og etter vekt. Kanskje det bare er jeg som har blitt større :D

 

 

Hehe, det er nok du som har blitt større ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...