Gå til innhold

Hvem ville du møtt på forumet?


Solid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

HW-Lan 2006, been there done that, and I loved it :w00t:

 

Traff en hel haug med megahyggelige mennesker, kan nevne: Marley(insiktsfull, gullegod pappagutt), Mushi (enda nydeligere enn hva postene hennes signaliserer), Sprocket (humoristisk sjef med full kontroll), Danielsen (snilleste duracellkaninen du kan tenke deg), Hylo (kan bli en enda "verre" sjømann enn meg selv :p ), Jarmo (vanskelig å finne ord, gleder meg masse til neste møte), + en haug med andre eksemplariske individer ... :thumbup:

 

Legger ved link til endel bilder tatt av sec-crewets egen "pressefotograf", se på disse og angre så på at dere ikke fikk stumpen i gir.

 

HW-Lan 2006

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Marley(insiktsfull, gullegod pappagutt)

7027652[/snapback]

 

Jeg er ingen pappagutt! :mad:

 

 

:!:

 

 

Jeg traff så mange fantastiske mennesker på LANet. Jeg nevner i fleng Mushi og typen hennes, SteffyBoy, Killerquo, Redhead, PencilCase, jarmo, Claes og mange fler jeg ikke husker i slengen. Så flotte mennesker! Jeg gleder meg enormt til neste gang! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Skalviseee.....

 

Kunne godt tenkt meg å møte stort sett alle jentene på forumet (bortsett fra cre8ive perhaps...)

 

Kunne spesielt godt tenkt meg å hundenerdet litt med Linn Ch og Juliess :fun:

 

Ellers er det så mange brukere jeg kunne tenkt meg å møte at det blir røft å ramse opp alle... Men Dahl, MikeLevy, Hylo, ØB, Tomat-Ulf, Dotten og kanskje JoachimR topper listen min. I tillegg hadde nok orkesterplass til et møte mellom de største PRS kverulantene vært morsomt.

 

I tillegg gleder jeg meg til å se igjen Steffyboy...

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Visst eg skulle ha møtt nokon, skulle det vore Marley, Jarmo, b-real, Ueland og Demille... Er ho like frekk in the real?  :!:

7027749[/snapback]

Akarno: Oi. Noen jeg aldri har pratet med vil møte meg. :)

7027791[/snapback]

I'm watching you! :ph34r:

 

Neida, ta det som et komplemang ^^ Kanskje jeg skulle begynne å poste mer selv.

Lenke til kommentar

Hadde vært artig å møtt Marley, Frichasse, b-real og spesielt Neppe! Tror Simen1 kunne ha vært artig å ha rundt diskusjonsbordet med Neppe..

 

Håper jeg treffer mange av de påmeldte til HW-treffet i Oktober. Hadde vært artig!

 

Edit:

å møte alle aktive i SO5 hadde vært bra!

Endret av Zande
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...