Gå til innhold

HW-Lan 06: Så lite lyd


AmiDelf

Anbefalte innlegg

Dette må jeg si at har vært en kjempenedtur. Nesten ingen som spiller noe musikk, alle gamer og det er vakter som ikke vet hva dem vil eller har maktsans oppi strupen ellerno.

 

Først kommer det en som sier at vi spiller for lav musikk, også kommer det en annen og sier det motsatte, fordi at gamerne skal få stillhet?? Hva er poenget i det da? Hvorfor skal man ikke kunne høre på høy musikk på et lan? Er ikke det meningen?

 

Hvis folk absolutt vil ha det stille, så drar man ikke på LAN. Dette er mitt aller, aller siste OsloLAN. Det er helt sikkert!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette må jeg si at har vært en kjempenedtur. Nesten ingen som spiller noe musikk, alle gamer og det er vakter som ikke vet hva dem vil eller har maktsans oppi strupen ellerno.

 

Først kommer det en som sier at vi spiller for lav musikk, også kommer det en annen og sier det motsatte, fordi at gamerne skal få stillhet?? Hva er poenget i det da? Hvorfor skal man ikke kunne høre på høy musikk på et lan? Er ikke det meningen?

 

Hvis folk absolutt vil ha det stille, så drar man ikke på LAN. Dette er mitt aller, aller siste OsloLAN. Det er helt sikkert!

7024216[/snapback]

 

Synes det er greit at de har musikk fra scenen, men synes ikke det er noe å høre musikk fra 4 forskjellige plasser på en gang, da blir det jo bare en jævla suppe av det...

Det hadde vært mye bedre om det hadde vært forbudt å ta med seg høytalere på lan, jeg hadde store problemer med å høre lyden i headsettet mitt når det var høy musikk på :cry:

 

---- Hvorfor skal man ikke kunne høre på høy musikk på et lan? Er ikke det meningen? ----

 

Hvis du tror jeg kjørte helt fra Karmøy for å høre på høy musikk (mye av det dere spillte kan vel ikke kalles musikk engang...) så tar du mektig feil... meninga med et lan er jo å spille multiplayer spill, treffe nye folk og kopiere ting fra andre! Spille høy musikk kan jeg gjøre hjemme... (!)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...