Gå til innhold

SoundMax HD Audio og hvordan ta opp fra winamp?


Anbefalte innlegg

har ett soundmax hd audio lydkort (heter iallefall soundmax det kontrollpanelet med instillinger)

 

og skal prøve å ta opp fra winamp med alive wma mp3 recorder, og har en kanal som heter stereo miks, men den tar ikke opp noe lyd fra winamp..

 

noen som vet ha jeg skal gjøre?.

 

mikrofon og innlinje og alt fungerer, vet at jeg må gå inn i soundmax kontrollpanel og stille inn at den skal stå på f.eks mikrofon når jeg skal ta opp fra mikofon og innlinje når jeg skal ta opp fra innlinje, men har stillt soundmax nå på stero-miks, men ingen lyd som blir tatt opp fra winamp, media player mm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du gjøre opptak på f.eks mididisc av hva WinAmp spiller av? (eksternt opptak) Eller vil du gjøre opptak slik at du kan om-enkode mp3'ene til et annet format? (internt opptak)

 

Om du forteller hvordan du skal ta opp og hvorfor er det enklere å komme med løsninger eller alternativer :)

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Skal du gjøre opptak på f.eks mididisc av hva WinAmp spiller av? (eksternt opptak) Eller vil du gjøre opptak slik at du kan om-enkode mp3'ene til et annet format? (internt opptak)

 

Om du forteller hvordan du skal ta opp og hvorfor er det enklere å komme med løsninger eller alternativer :)

7104009[/snapback]

 

skal gjøre opptak av det som jeg spiller av i windows media palyer, filmer der, winamp etc. er lyden jeg er ute etter å få tak i. er en kanal på lydkortet mitt som heter steromix. det er den utgangen som f.eks wma mp3 audio recorder sikter til når man skal ta opp i fra windows media paler, winamp etc. har ingne lyd gjennom denne steromix. får ikke tatt opp noe da. har sefølgenlig lyd fra master volum, vanlig lydutgang. men den tar ikke opp fra master volum, bruker denne seromix. kunne du sjekke hva du har for slags kanal du må ta opp lyd gjennom?.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...