Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trådløst nettverk finner ikke sertifikat


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har hatt trådløst nettverk i ca en måned, og det har fungert fint frem til nå. Igår la jeg om til bredbåndstelefon, og etter dette har den trådløse routeren sluttet å fungerere, eller jeg får hvertfall ikke koblet til. Når jeg prøver å koble til, sier den bare:

 

1uh1.th.jpg

2fq3.th.jpg

 

Dette gjelder begge maskinene mine. Når jeg kobler til med vanlig ethernetkabel derimot, fungerer det utmerket. Noen som vet hva som kan gjøres for å fikse problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg har hatt trådløst nettverk i ca en måned, og det har fungert fint frem til nå. Igår la jeg om til bredbåndstelefon, og etter dette har den trådløse routeren sluttet å fungerere, eller jeg får hvertfall ikke koblet til. Når jeg prøver å koble til, sier den bare:

 

1uh1.th.jpg

2fq3.th.jpg

 

Dette gjelder begge maskinene mine. Når jeg kobler til med vanlig ethernetkabel derimot, fungerer det utmerket. Noen som vet hva som kan gjøres for å fikse problemet?

7017078[/snapback]

 

Har du prøvd med å reparere tilkoblingen? Sjekket om pcen har ip eller andre adresser?

Problemet ligger sannsynligvis hos ruteren, har på en måte det samme problemet også. Får ikke tilgang til nett, selv om det står at jeg er tilkoblet.

 

 

 

 

Innlegg: 200* :innocent:

Lenke til kommentar
Har prøvd å reparere flere ganger, uten hell. Det gjelder forøvrig D-Link DI524 router. Kan legge ved et bilde av ipconfigen, hvis det skulle være til hjelp  :yes:

 

3ze9.th.jpg

7019631[/snapback]

 

 

ja, her ser jeg at du ikke for standard gateway og andre nødvendige adresser. Samme problem som meg... :( Hakke peiling på hvordan jeg fikser det. Prøv å avinstallere driver.. *Kondolerer* Noen som vil hjelpe 2 stakkars sjeler?

Endret av Sindre1001
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...