Gå til innhold

Hvordan slå av Norton?

Straits

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Her kommer et skikkeliog noobete spørsmål... Hvordan slår man av norton antivirus? Skal legge inn en ny versjon og da krever den at jeg avinstallerer..

Jeg går inn på kontrollpanel - legg til / fjern programmer - og velger norton der.. Men da får jeg bare feil melding, og det virker som jeg må slå av norton manuelt.. Spørsmålet er bare HVOR??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hmm: Nå har jeg ikke brukt Norton på 2 år ( bruker Nod32 ) men før var det sånnt, at den nye installasjon fra Norton avinstallerte den gamle før den begynte innstallasjonen av den nye.

man brukte Norton Removal Tool for å bli kvitt hele Norton fra pc'en.

Skrevet
Ikke noe av det dere sier funka for meg.. Mulig det var noe klikk, men uansett formatering gjør susen.. hehe problem fiksa..  :D

7016488[/snapback]

Hehe, det løser somregel problemet ja :) Uansett, hva var det som ikke fungerte ved bruk av SymNRT (Norton Removal Tool)?

Skrevet
Ikke noe av det dere sier funka for meg.. Mulig det var noe klikk, men uansett formatering gjør susen.. hehe problem fiksa..  :D

7016488[/snapback]

litt drastisk å formatere, bare pga Norton.

forresten hvor lang tid bruker du å formatere :hmm:

fra den siste råd du fekk av Normand ( 21.53 ) til din siste post ( 22.18 )

blir etter min beregning ca 25 minuter, gratulerer med nytt rekord.

Skrevet

For å gjøre det helt klart.. Det var den gamle pc'en jeg formaterte.. Og det tok mer enn 25 min, ikke mye men lenger.. Alt det dere skreiv hadde jeg allerede prøvd, så i stede for å vente og vente så formaterte jeg like godt hele greia.. :D Men det fungerte det, og med tanke på at det var nærmere et år sia siste formatering så var det kanskje like greit.. hehe

Når jeg prøvde å kjøre norton removal greiene så bare hang hele pc'en.. That's why det ikke funka.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...