Straits Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Hei.. Her kommer et skikkeliog noobete spørsmål... Hvordan slår man av norton antivirus? Skal legge inn en ny versjon og da krever den at jeg avinstallerer.. Jeg går inn på kontrollpanel - legg til / fjern programmer - og velger norton der.. Men da får jeg bare feil melding, og det virker som jeg må slå av norton manuelt.. Spørsmålet er bare HVOR??
jh_ Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Anbefaller deg Norton Removal Tool om du skal fjerne Symantec -produkter.
Lars-H Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 "Deaktiver NIS" ? Men prøv N.R.Tool som jh_ sa. Er visst mye plunder med å få fjernet norton
p@ge Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Nå har jeg ikke brukt Norton på 2 år ( bruker Nod32 ) men før var det sånnt, at den nye installasjon fra Norton avinstallerte den gamle før den begynte innstallasjonen av den nye. man brukte Norton Removal Tool for å bli kvitt hele Norton fra pc'en.
Lars-H Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg innstalerte nyeste versjon (over den gamle) for noen få mnd siden.. Det gikk helt bra. Trengte ikke fjerne noe først nei
Rowdy Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Høyreklikk på ikonet til Norton, og velg deaktiver. Deretter kan det avinnstalleres.
Straits Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Ikke noe av det dere sier funka for meg.. Mulig det var noe klikk, men uansett formatering gjør susen.. hehe problem fiksa..
jh_ Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Ikke noe av det dere sier funka for meg.. Mulig det var noe klikk, men uansett formatering gjør susen.. hehe problem fiksa.. 7016488[/snapback] Hehe, det løser somregel problemet ja Uansett, hva var det som ikke fungerte ved bruk av SymNRT (Norton Removal Tool)?
p@ge Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Ikke noe av det dere sier funka for meg.. Mulig det var noe klikk, men uansett formatering gjør susen.. hehe problem fiksa.. 7016488[/snapback] litt drastisk å formatere, bare pga Norton. forresten hvor lang tid bruker du å formatere fra den siste råd du fekk av Normand ( 21.53 ) til din siste post ( 22.18 ) blir etter min beregning ca 25 minuter, gratulerer med nytt rekord.
qualbeen Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 tar da ikke mer en en halvtime å legge inn windows? Bruker man hurtig-formatering så er ikke 25min så oppsiktsvekkende synes jeg...
Rowdy Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Med prosessoren han har, skulle ikke det være noe problem, nei.
Straits Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 For å gjøre det helt klart.. Det var den gamle pc'en jeg formaterte.. Og det tok mer enn 25 min, ikke mye men lenger.. Alt det dere skreiv hadde jeg allerede prøvd, så i stede for å vente og vente så formaterte jeg like godt hele greia.. Men det fungerte det, og med tanke på at det var nærmere et år sia siste formatering så var det kanskje like greit.. hehe Når jeg prøvde å kjøre norton removal greiene så bare hang hele pc'en.. That's why det ikke funka..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå