Gå til innhold

Ett trykk på ikoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men hvorfor vil du ha dobbeltklikk? Det sluttet de fleste av oss med i 1995 (eller var det med win98 muligheten kom?). Jeg synes det er greit med enkeltklikk, du har jo ikke dobbeltklikk i nettleseren, feks.

7021780[/snapback]

 

 

Kødder du?

Alle dobbelklikker jo på mapper og ikoner? Har hvertfall aldri sett noen med enkeltklikk.

Lenke til kommentar
Men hvorfor vil du ha dobbeltklikk? Det sluttet de fleste av oss med i 1995 (eller var det med win98 muligheten kom?). Jeg synes det er greit med enkeltklikk, du har jo ikke dobbeltklikk i nettleseren, feks.

7021780[/snapback]

Gjorde vi det?

Jeg vet man har hatt muligheten, men jeg har aldri sett noen benytte seg av den

Lenke til kommentar
Men hvorfor vil du ha dobbeltklikk? Det sluttet de fleste av oss med i 1995 (eller var det med win98 muligheten kom?). Jeg synes det er greit med enkeltklikk, du har jo ikke dobbeltklikk i nettleseren, feks.

7021780[/snapback]

Gjorde vi det?

Jeg vet man har hatt muligheten, men jeg har aldri sett noen benytte seg av den

7024300[/snapback]

 

Greit nok, det. Da kjenner vi forskjellige folk. Jeg kjenner ikke mange som fortsatt dobbeltklikker.... Ikke det at vi skal lage noen stor diskusjon om det. Her kan hver enkelt finne ut sjøl hva som passer best.

Lenke til kommentar

Jeg har også alltid brukt dobbelklikk på maskina, men når jeg er på nett bruker jeg enkelklikk. Jeg klarer ikke å bruke enkelklikk i Windows jeg. Hadde blitt alt for mye tull for min del. De fleste slutta IKKE med dobbelklikk i 1995. Ikke fanken heller. Hvis de fleste hadde gjort det i 1995, så hadde Microsoft satt enkelklikk funksjonen som standard fra Windows 98 og utover, og det har de såvidt jeg vet IKKE gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...