TeggY Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Har både nøkkelen og kofferten, men må jeg legge den fra meg for å låse den opp, og i såfall; hvor? 7014431[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Trenger ikke legge fra deg, men du må først trykke "about items" på kofferten, for så å trykke på nøkkelen, og trykke på kofferten.
-Shaq- Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 har desverre ikke snøring, men hvor fant du koden til framdekket? 7014397[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): du må få gang på datenmaskinen, du går innpå noe mail greier, du mår et brev i postkassa, du bruker lighteren til å vise koden... 7014428[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Hvordan får man på pcen?
Lightningwolf Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 har desverre ikke snøring, men hvor fant du koden til framdekket? 7014397[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): du må få gang på datenmaskinen, du går innpå noe mail greier, du mår et brev i postkassa, du bruker lighteren til å vise koden... 7014428[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Hvordan får man på pcen? 7014452[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Du må sette i batteriet. Jeg vet ikke hvordan du setter det i though.
TeggY Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Hvordan får man på pcen? 7014452[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Du må legge batteriet i pc-en, på venstresida.
SCV Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 ligthningwolf: du setter den i på venstresiden av datamaskinen, bare trykk på kanten, så kommer du bak til en luke
-Shaq- Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Hvordan får man på pcen? 7014452[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Du må legge batteriet i pc-en, på venstresida. 7014466[/snapback] KOmmer bare locked:S
-Tori- Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Hvordan får man på pcen? 7014452[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Du må legge batteriet i pc-en, på venstresida. 7014466[/snapback] KOmmer bare locked:S 7014480[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Du må koble til mobilen Endret 6. oktober 2006 av -Tori-
Lightningwolf Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Hvordan får jeg låst op ppcen TeggY? Det står It`s locked
-Tori- Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Hvordan får jeg låst op ppcen TeggY? Det står It`s locked 7014484[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Du må koble til mobilen 7014482[/snapback]
SCV Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 huhei fant ny kode! få frem den lille motorsykkelen, kom deg bak på bakerst dekke og få på LEDEN og trykk på fjernkontrollen
TeggY Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Altså, jeg har nå fått låst opp begge hjulene, men sliter med å finne ut hva som står i speilet. Noen som har kommet så langt?
TeggY Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 huhei fant ny kode! få frem den lille motorsykkelen, kom deg bak på bakerst dekke og få på LEDEN og trykk på fjernkontrollen 7014504[/snapback] Yes. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Videre må du bare låse opp begge hjulene, og trille sykkelen fram litt. Greier du å tyde hva som står i speilet da?
-Shaq- Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Altså, jeg har nå fått låst opp begge hjulene, men sliter med å finne ut hva som står i speilet. Noen som har kommet så langt? 7014506[/snapback] hvor er speilet?
TeggY Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Altså, jeg har nå fått låst opp begge hjulene, men sliter med å finne ut hva som står i speilet. Noen som har kommet så langt? 7014506[/snapback] hvor er speilet? 7014527[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Bak stolen ved pc-en.
Dwagon Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Bakhjulet er løst nå, men hvordan får jeg vist hva som er på arket ? Edit, fant ut zippoen Endret 6. oktober 2006 av Dwagon
Lightningwolf Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 huhei fant ny kode! få frem den lille motorsykkelen, kom deg bak på bakerst dekke og få på LEDEN og trykk på fjernkontrollen 7014504[/snapback] Yes. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Videre må du bare låse opp begge hjulene, og trille sykkelen fram litt. Greier du å tyde hva som står i speilet da? 7014512[/snapback] Ser ut som det står det samme som står på sykkelen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå