Gå til innhold

TES: Hvilke FPS ligger du på?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg kjører på low graphic settings med distant landskape, trees og buildings slått på. Og med gress helt av.

Min fps ligger typisk på rundt 20 ute og rundt 20-40 inne. Men noen steder, eller hvis d er mange fiender tilstede, kryper den ned mot 10 og da bynner den a lagge... Veldi irriterende!

7027572[/snapback]

Hva består maskinen din av?

Veldig nyttig og legge det i profilen, btw ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7027968[/snapback]

Jeg vet i hvert fall hva den ikke består av, og det finner du i min profil. ;):p

Skrevet

7027968[/snapback]

Jeg vet i hvert fall hva den ikke består av, og det finner du i min profil. ;):p

7028975[/snapback]

:tease:

01010001010101101010101010

Skrevet

Det kommer helt ann på Hvor jeg befinner meg utendørs selvfølgelig,da det er stor forskjell å stå på elvebredden kontra midt i skogen med all vegetasjon som svaier i vinden. Uansett... på mine settings som er 1280x1024 med HDR slått på og alle detaljer satt på maks,så kan et møte med 3 - 4 fiender i tett svaiende skog få FPS til å droppe helt ned til 5 FPS. MAO ikke videre spillbart.

Men normalt sett,så ligger det på mellom 20-40 utendørs. Innendørs og i de fleste huler og grotter så opplever jeg å ligge på alt mellom 80-100 FPS. Men det er mye som spiller inn,Lys,Mørke,antall fiender osv..

Skrevet
Av grafikk mods så kjører jeg Natural Environments, Advanced Water Modification og en LOD landscape texture mod.

7023783[/snapback]

Kjører du Natural Environments uten Natural Water, da? Og stjeler ikke AWM mye ressurser, ettersom den hele tiden skal kalkulere grafikken til vannet? (hva som reflekteres, hvor godt det reflekteres, avhengig av avstand, osv.)

7027494[/snapback]

Kjører så klart uten Natural Water. Merket ikke noen forskjell i ytelse da jeg skiftet fra Natural Water til Advanced Water Modification. :)

Skrevet
Ligger på rundt 100 fps jeg.

7013918[/snapback]

Ser du har et X1600Pro, da må du kjøre absolutt ALT på lavt.

Jeg har X850XT, ligger på ca 30-50 ute (får f.eks høyere fps ved vann eller elv enn det jeg gjør i en tett skog) og ca 50-70 inne (kan f.eks få litt høyere fps i en mørk hule enn i et hus)

Kjører omtrendt alt på fullt, noe skrudd litt ned, selvskygge, skygge på trær og AA er selvfølgelig av. Sluker jo FPS.

Skrevet
Jeg kjører på low graphic settings med distant landskape, trees og buildings slått på. Og med gress helt av.

Min fps ligger typisk på rundt 20 ute og rundt 20-40 inne. Men noen steder, eller hvis d er mange fiender tilstede, kryper den ned mot 10 og da bynner den a lagge... Veldi irriterende!

7027572[/snapback]

7027968[/snapback]

hmmhh.., 1,86ghz prossesor, 2gig RAM, ATI radeon X300 128mb...

Åehh, skal fikse profiln :whistle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...