Gå til innhold

FIFA 07 demo på markedplace!


Bandana

Anbefalte innlegg

Dette med å score fantastiske mål er like latterlig som før, man kan altså lobbe over keeper fra rett utenfor 16meteren når keeper står på streken...

 

7014411[/snapback]

 

Har spilt fifa siden fifa 96, og aldri kunnet lobbe utenfor 16 meteren og keeperen står på streken... Litt å ta i kanskje? :hmm:

 

Har ikke lastet ned demoen enda, men fullversjonen til pc var faktisk ganske kult, og håper dette blir bra. Jeg har egentlig alltid likt fifa, så kjøper dette, men kommer nok også til å kjøpe PES 6 siden det får så mye skryt. Må teste demoen først når den kommer da :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et skuffende EA Sports spill?? Kan ikke være mulig. Det er jo rett og slett en sensasjon....

 

Eneste EA Sports spillet som ikke har skuffet meg de siste årene er egentlig årets utgave av NHL. Ikke feilfritt (det er tross alt EA vi snakker om), men solid underholdning.

 

Jeg må innrømme at jeg ble litt revet med av EA's FIFA 07 hype. Selv om PC/PS2/Xbox versjonen ikke var noe å skryte av så regnet jeg med at de sparte kruttet til next-gen versjonen. Burde ikke bli overrasket når det bare viste seg å være vanlig tomt EA prat. Hva med å bruke litt lengre tid på neste versjon istedet for å insistere på å gi ut 2 FIFA spill i året....

Lenke til kommentar

Jeg er ikke den mest harbarka fortball fanen. Men jeg har spilt alle fifa titlene helt frs starten på PC fra de kom på nittitallet. Og hatt god underholdning.

 

Jeg syntes den siste på 360, world cup tittelen (ikke road to som kom først, men den som kom etterpå), var ganske ålreit egentlig. Spilt den litt innimellom.

 

Nå har jeg testet denne nye demoen bare i en kamp. Og lurer på--- hvordan har de greid å nedgardere den grafiske kvalliteten så mye? Den forrige var bra, ikke uber bra, men bra. Men dette ser da faktisk ganske dårlig ut. Tror faktisk det er første 360 tittel som jeg vil sammenligne med forrige generasjon. Spillerne ser ut som plastikkdukker, enda værre i close up. Gresset er plutselig borte - bare en total flat grønn duk som bane. Sist versjon hadde da ganske ålreit gress syntes jeg. Publikum ser skikkelig rævva ut, alle er like og jegør absolutt alt likt. Uskarpt også.

 

Jeg visste ikke om jeg skulle tro alle innleggene over fordi av erfaring veit jeg en del av dere (no offence) har rimelig høye forhåpninger, høyere enn mine i hvert fall. Men dette.. uventet fra EA. Og som sagt, jeg syntes det fleste EA's sportstitler har passet meg godt som casual soccer player. Veit hard core gutta stemmer på PES, og det har jeg prøvd på PS2 uten at jeg har savnet det siden.

 

Gameplay da... i denne demoen,,, tja.. Vet dere.. jeg gadd aldri spille denne demoen nok til å kunne si om det var forbedringer eller om det også hadde blitt værre. "Gameplay er viktigere enn bra grafikk!", sier mange. Jaha, svarer jeg, hva når det såpass skuffende grafikk at du ikke blir dratt inn i det en gang og heller irriterer deg over hvordan det ser ut... gameplay og grafikk er deler av samme sak. Og det beviste denne demoen for meg i hvert fall. På en annen side, hadde det sett veeeldig bra ut, men spelt rævva, så hadde jo det vært like ille. Men ting må se bra nok ut i starten for at jeg skal orke å se på det lenge nok til å oppdage evt. bra gameplay... sånn er'e bare. Og de som har lest mine tidligere innlegg veit at jeg stort sett er positivt til så mangt av det som blir spytta ut til 360'n.

 

Puh,,,'

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Så nettopp den videoen på gamespot kewell og må si at det så annderledes ut der ja. Håper virkelig de har ordnet finter og animasjonene slik de viste på en trailer på 360.

 

Likevel syntes jeg demoen av 07 var underholdene. Gameplayet virker forskjellig selv om det fortsatt føles som før. Håpet virkelig på at demoen var gammel for det trengs en virkelig finpussing.

Lenke til kommentar

Uffameg, dette ble jeg skuffet over. Jeg har vært veldig spent, og gledet meg skikkelig til fifa 07 på xbxo 360. Men dette var ikke spesielt bra. Jeg har pc-versjonen av 07, og den er *mye* bedre. Forsvaret oppfører seg bedre, mere bevegelse i angrep, langt mere snert i skuddene. Det meste er bedre. Og pro evo er jo fortsatt lysår foran dette.

 

Kan ikke skjønne at de aldri ser ut til å fatte så grunnleggende ting som beveglese i angrep, og hvordan et lag forsvarer seg.

 

Var 98% sikker på at jeg ville kjøpe dette før jeg forsøkte demoen (basert på hva jeg hadde lest og hvor bra pc-versjonen var). Nå er jeg vel 98% sikker på at jeg ikke kjøper det.

 

Sukk.

Endret av arnegn
Lenke til kommentar

Hmm de nyeste bildene fra spillet og den videoen fra gamespot ser jo mye bedre ut enn denne demoen... Satser på at det bare er en gammel demo de rushet ut fordi folk ville ha det (tar en del tid og ressurser å lage demoer).

 

Se f.eks. på disse to bildene:

http://www.gamespot.com/pages/image_viewer...1&sid=undefined

http://www.gamespot.com/pages/image_viewer...0&sid=undefined

 

Ser jo mye bedre ut enn demoen.

Lenke til kommentar
Satser på at det bare er en gammel demo de rushet ut fordi folk ville ha det (tar en del tid og ressurser å lage demoer).

7017876[/snapback]

 

Okay, dette skjønner jeg ikke. Hvorfor vil de rushe ut en demo som gjør at folk ikke lenger blir interessert i å kjøpe spillet?

7018024[/snapback]

 

Kan være press fra EA slik at utgivere må få ut en demo. Kanskje de bruker en gammel demo fra E3 eller lignende. Finnes nok at demoer som er rushet ut og ganske dårlige, så det er ikke et nytt fenomen. Men så klart, det er ikke et lurt trekk, men man kan begynne å lure når alle de nyeste skjermbildene og videoene ser mye bedre ut enn demoen.

Lenke til kommentar

Kvalitetskontrollen hos EA er jo tydeligvis helt fraværende. Hvordan kan de gi ut demoer av FIFA og NFS som er så dårlig så tett opp mot releasedatoen?

 

Det er helt utrolig når man tenker på f.eks Lost Planet demoen som kom over et halvt år før release og var milevis mer solid enn det EA presterer. EA må døøøø :)

Lenke til kommentar
1. Grafikken blir ikke så bra som på de bildene uten HD-tv.

 

2. Noen som har funnet ut hvordan man finter?!..

7018891[/snapback]

 

1. Da er jeg glad for at jeg har en HDTV :)

 

2. Det går ikke ann å finte på demoen, men jeg har sett på flere 07 videoer at det skal være finter (til og med nye finter), så enten er demoen en gammel versjon eller så har de fjernet fintene fra demoen av en eller annen rar grunn.

Lenke til kommentar

Likte egentlig spillet, men mye bør skjerpes til spillet kommer ut, om ikke dette er en gammel demo!

 

Opplevde også en merkelig offside tilfelle på spillet i dag! Jeg spitle mot MAN UTD og taklet en spiller innenfor 16-meterern , slik at det ble straffe. Straffeskuddet traff stanga og tilbake til han som tok straffa og han putta ballen enkelt i mål, men dommeren ville det annerledes og dømte offside på ham.

Lenke til kommentar
Likte egentlig spillet, men mye bør skjerpes til spillet kommer ut, om ikke dette er en gammel demo!

 

Opplevde også en merkelig offside tilfelle på spillet i dag! Jeg spitle mot MAN UTD og taklet en spiller innenfor 16-meterern , slik at det ble straffe. Straffeskuddet traff stanga og tilbake til han som tok straffa og han putta ballen enkelt i mål, men dommeren ville det annerledes og dømte offside på ham.

7021978[/snapback]

 

Det er det rareste eg har høyrd! :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...