Amenia Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Har blitt disconnecta ett par ganger til dagen de siste dagene. På sitt verste ble jeg disconnecta 3 ganger på rappen. Er det hos Nextgentel problemet ligger? Har også merket at rett etterpå så kunne jeg ikke surfe heller, men fikk pinga f.eks. VG.
Brakballe Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Har blitt disconnecta ett par ganger til dagen de siste dagene. På sitt verste ble jeg disconnecta 3 ganger på rappen. Er det hos Nextgentel problemet ligger? Har også merket at rett etterpå så kunne jeg ikke surfe heller, men fikk pinga f.eks. VG. 7008402[/snapback] Samma driten selv.. årsaken pleier å være at ADSL modemet rebooter av seg selv i hytt å pine.. ikke fått orden på det ennå..
Bredoc Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Har også NGT, men ikke merket noen feil den siste uken. For ca 14 dager siden var det noe trøbbel med porting av trafikk til utlandet. Fikk plutselig skikkelig lag, så jeg ringte dem. Da fortalte dem meg ovennevnte.
TheScorp Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Samme har skjedd med meg, men bare tidvis. Spesielt i går. Anyways, hadde det i sommer en gang også, og byttet modemet. Men ser ikke ut til å være så ofte nå lenger.
War Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Har 13mb nå men lagger som snekkern i wow og på nett som for eks vg, ja, trur jeg har isnd hastighet.
h0ax Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 de siste 3 dagene har routeren mista nettet såpass ofte at jeg ikke får fullført en wc3 match engang uten å forvente å bli disca, skikkelig irriterende.
Dingot0m Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 (endret) Merka på dagtid/kveldstid i går. Fikk 1-5 sec lagspikes en gang i minuttet, avogtil ble jeg disconnecta. EDIT: De gangene jeg ble D/C'a hadde vi som regel 2-3 andre norske som fulgte med. Alle de som disca bruker NGT... Endret 6. november 2006 av Dingot0m
nazrm Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Var dårlig i går ja, men det var ikke bare NGT. Det var også... telenor, catch, ventelo og tele2 + fourthnet i hellas. sikkert et routing problem ellerno.
oophus_3do Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Har NGT jeg også... Men har ikke merket noe. Uansett.. Finner ikke mye av dette som har med WoW å gjøre... Poste slike tråder i Spørsmål og svar - PC kategorien kanskje?
hds Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Har NGT jeg også... Men har ikke merket noe. Uansett.. Finner ikke mye av dette som har med WoW å gjøre... Poste slike tråder i Spørsmål og svar - PC kategorien kanskje? 7228697[/snapback] Ehm jo har med wow å gjøre(på en måte ihvertfall). Hadde også store problemer i går med 400-7k latency(ifølge wow måleren) og endel opptil 2 DC i min. Og dette var kun i wow, nettleseren åpnet sider som hakka møkk og signalstyrken var meget bra/utmerket.
hishadow Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Ehm jo har med wow å gjøre(på en måte ihvertfall). Hadde også store problemer i går med 400-7k latency(ifølge wow måleren) og endel opptil 2 DC i min. Og dette var kun i wow, nettleseren åpnet sider som hakka møkk og signalstyrken var meget bra/utmerket. 7229122[/snapback] Tror det har oppstått en flaskehals et eller annet sted. Realmet vårt hadde samme problem i august. Vi kunne ikke kjøre 40-manns raids når de tidspunktene serveren hadde flest folk online. Resultatet ble at mange emigrerte til andre realms/sluttet. Senere kom Blizzard med en melding om at en routerfeil på deres nettverk var blitt oppdaget og rettet og siden da har vi ikke hatt noe problemer. Hva som var det utslagsgivende, emigreringen eller feilopprettingen, er det ikke godt å vite. De siste ukene har realmet vårt vært åpen for transfer igjen og det har kommet en del nye spillere her. Samtidig kom de gode gamle problemen tilbake nå på søndagen da vi forsøkte Blackwing Lair. Først noen små lagspikes, så stoppet alt opp og nesten samtlige ble disconnected. Jeg tipper følgende sak har noe med saken å gjøre også: :!: Strømnettet ble etter dette overbelastet på grunn av kaldt vær, og etter rene dominoeffekten spredte problemene seg videre til Frankrike, Spania, Italia, Østerrike, Belgia, Nederland og Kroatia. Også Algerie, Marokko og Tunisia i Nord-Afrika skal ha blitt rammet. Strømbrudd
DemoNsouL Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Har NGT, har ikke merket noe som helst siden jeg fikk linja. Det er vel 4-5 måneder siden.
Bredoc Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Hadde noe sykt med lag og spikes i helga på Moonglade. Testa på andre servere, og der var det helt greit. Samme med nedlastnig, ingen problemer. Kan neppe være NGT som er problemet. Da burde problemet vært tilstede på alle servere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå