kaliber Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 heisan. lurer på hvordan jeg får til en bootable cd i nero? er det noen guide ang. program som en kan brenne i nero og lage en bootable cd av ?
Gjakmarrja Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Snakker vi Bootable som i før windows bootable? Eller snakker vi autostart greier? (Har du image så velg burn image) Endret 5. oktober 2006 av chills
Gjakmarrja Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Da må jo du ha et program du vil skal kjøre før windows da? Alle "ting" som må starte før windows er vanligvis bootable images.
wil Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 eeeeeeeh. Hæ? Piratvirksomhet er selvfølgelig ikke lov her, men du kan fint bruke Nero til å gjøre jobben ja, så lenge du har fila i ISO format. Da kan du brenne den som Image med Nero og cd`en vil bli bootbar. Å jeg lurer virkelig på hvilket program chills snakker om som man må ha? Forøvrig har jeg ikke trengt å ha noe program for å installere Windows . Ikke Linux heller for den saks skyld
Lars-H Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Nero - CD - Data - Lag Oppstartsplate ? Er det image-fil så velg CD - Kopi og Backup - Brenn Image på plate. Endret 6. oktober 2006 av Lars-H
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå