Gå til innhold

Bytte Koss PortaPro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis det ikke funker bør du bytte det. Vet ikke om det er nødvendig, men kan du "bevise" at det ikke er som det skal?

7001614[/snapback]

 

Eg må ha mini-jacken i bestemte posisjoner får å få lyd på begge "høytalerene" ... Hvist ikke så er det bare lyd på den ene... Og det er begynt å bli litt plagsomt at eg må fokusere så mye på hvordan den står inni iPoden eller iRiveren.

Lenke til kommentar

Du får ikkje eit nytt headsett. Du betaler 50 kr i frakt for at butikken sender headsettet ditt til USA for reperasjon. (Du trenger ikkje begrunne kvifor du vil ha dei reparert.) Så henter du headsettet ditt etter nokre uker på den butikken du leverte dei inn på.

 

Eg har gjordt dette 3-4 ganger og det funker helt fint. Hadde det ikkje vert for dette så hadde ikkje eg hatt Koss'ene lenge :p

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Mitt Koss PortaPro er begynt å bli litt "ustabilt" og eg lurer på om eg bare kan gå innpå en butikk som selger det og få bytta det i et nytt siden det er livstidsgaranti på koss.

7001367[/snapback]

Alle reklamasjoner / garantikrav skal i utgangspunktet rettes mot selger. D.v.s. der du har kjøpt produktet.

Koss har også strammet inn på livstidsgarantien de siste årene fordi mange har utnyttet den litt for mye: Gjeldende garantibetingelser i Norge.

Lenke til kommentar
Du får ikkje eit nytt headsett. Du betaler 50 kr i frakt for at butikken sender headsettet ditt til USA for reperasjon. (Du trenger ikkje begrunne kvifor du vil ha dei reparert.) Så henter du headsettet ditt etter nokre uker på den butikken du leverte dei inn på.

 

Eg har gjordt dette 3-4 ganger og det funker helt fint. Hadde det ikkje vert for dette så hadde ikkje eg hatt Koss'ene lenge :p

 

Lykke til

7001755[/snapback]

 

Tullprat. Man kan enten sende inn til Koss selv på Billingstad utenfor Oslo og betale det lille som er av frakt der, eller man kan reklamere mot den norske butikken og kreve at de betaler frakt for å sende den inn til Billingstad for deg.

 

Norek/Komplett reparerer Koss selv hos seg.

Lenke til kommentar
Mitt Koss PortaPro er begynt å bli litt "ustabilt" og eg lurer på om eg bare kan gå innpå en butikk som selger det og få bytta det i et nytt siden det er livstidsgaranti på koss.

7001367[/snapback]

Akkurat dette skjedde med meg i dag og. Det er utrolig irriterende! Jeg har tenkt å dra til butikken og få byttet de, siden det er under 1 år siden jeg kjøpte de.

Lenke til kommentar
Mitt Koss PortaPro er begynt å bli litt "ustabilt" og eg lurer på om eg bare kan gå innpå en butikk som selger det og få bytta det i et nytt siden det er livstidsgaranti på koss.

7001367[/snapback]

Akkurat dette skjedde med meg i dag og. Det er utrolig irriterende! Jeg har tenkt å dra til butikken og få byttet de, siden det er under 1 år siden jeg kjøpte de.

7002257[/snapback]

Er livstidgaranti på Koss Portapro.

 

Det betyr at du kan levere de inn om 60 år, når musene har besjet på de. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...