josephseto Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg spiller fifa 07 på pc, men har problemer med å få game pad'en til å fungere skikkelig. Problemet er at høyre analog/joystick ikke registreres i spillet, og kan heller ikke konfigureres. Den fungerer derimot plettfritt i Windows. Pad'en er av merket Saitek, typen Impact X6-38U. Blir veldig glad om noen klarer å løse problemet.
BudweiserMan Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Hei, jeg spiller Fifa07 også, og har Saitek P2900 Wireless og den funker helt fint. Hvor gammel er gamepad'n din? Kan også bare hende at du trenger noen nyere drivere, plus at det skal finnes "profiles" som du kan bruke til forskjellige spill, men vet ikke om det finnes til Fifa07. Skal prøve å finne hva som er problemet
josephseto Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 Den er helt ny, kjøpte den for et par dager siden. Men vet ikke om modellen er gammel eller ny.
BudweiserMan Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Ok, men litt rart at den ikke funker Er det denne pad'n du har ? http://www.saitek.com/uk/prod/p480.htm Har du FPS knapp på pad'n, du skjønner at hvis den er i bruk funker ikke analog spakene.
josephseto Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 stemmer, det er den paden jeg har. ser ingen 'FPS' knapp.. det rare er at begge analogene fungerer i windows, men kun den venstre fungerer i FIFA...
BudweiserMan Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Da lurer jeg på om det kan være Fifa07 som ikke supporter pad'n, noe som er litt kjipt når du har akkurat kjøpt nytt spill og en kontroll som du skal bruke for å spille Men, du kan prøve å slette alt som har med pad'n å gjøre og bare prøve å installere igjen. Liten sjangs at det funker men "who knows", kan ivertfall prøve. Skal snoke litt rundt på nettet
josephseto Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 leste forresten på EA forumet om en som har samma problem med en PS2 kontroll og konverter.
BudweiserMan Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Ok, noe informasjon om hva problemet er? Spiller gjerne en kamp mot deg når du får pad'n til å funke ordentlig ;D
josephseto Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 http://www.controller-configurator.com/eng/select.php brukte denne, og valgte pad'en min. så bare konfigurerte jeg knappene likt som på playstation og lastet ned config fila til My Documents\FIFA 07\user digg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå