DaXoN Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 hvordan bør man spece en Mage før lvl 60? jeg spiller med min alt mage og har en god del +skade til Fire / frost og går 100% frost ^^ er lvl 23 nå og pleier og aoe grinde og gå inst vis jeg gjør noe men er det noe som er bedre? pleier også og gå med en priest og aoe grinde 5+mobs om gangen Lenke til kommentar
smultr1ng Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 hvordan bør man spece en Mage før lvl 60?jeg spiller med min alt mage og har en god del +skade til Fire / frost og går 100% frost ^^ er lvl 23 nå og pleier og aoe grinde og gå inst vis jeg gjør noe men er det noe som er bedre? pleier også og gå med en priest og aoe grinde 5+mobs om gangen 6988928[/snapback] Frost er mye mer manaeffektivt. Anbefaler frost ja Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Frost er mye mer manaeffektivt. Anbefaler frost ja 6988932[/snapback] bruker det til aoe med blizzard som gjør at de går med 65% fart Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Frost er mye bedre og grinde med synes jeg, siden man har mye mer kontroll over mobsa. Anbefaler og putte poeng i chill, siden det er effektivt da. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg går frost , pga hva skrevetover, men alle venna ingame mener fire pga mer dmg. Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg var frost mage fra 0-60. Det som er digg med frost er at du har mye bedre kontroll på mobsene. At de bruker lenger tid på og nå deg osv. Pluss at Frost er veldig mana effektivt:D ( ikke at mana er noe problem). Men jeg skal si at jeg angrer litt på at jeg ikke var fire mage:/ Det går mye fortere med fire. MYE mer damage, noe som er veldig posetivt, men samtidig så vil du ikke ha så jævlig god kontroll på mobsene. Så det er egentlig hva du vil. Mest mulig damage, eller bedre kontroll på mobsene. Frost er bra det å, det er ikke så jævlig ræva damage på det heller, men det er mindre enn fire;) Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Elsker frost jeg, tok Ol'sooty (lvl 20 elite) på lvl 19, bare fordi jeg kunne løpe som faen fra den. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Dette er en veldig fin specc. Kjører den selv på min level 24 mage. Klikk Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Dette er en veldig fin specc. Kjører den selv på min level 24 mage. Klikk 6990533[/snapback] Skal ikke si at jeg er en superekspert, men det buildet er ikke så bra.. Frost messig er det bra, men i arcane derimot:S neh.. ville heller specca slik IMO.. men det er vel en smaksak tror jeg linky' ble noe feil så jeg må bare finne ut en måte å legge ut buildet på:S Endret 3. oktober 2006 av Mazage Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Har selv to mages. En frost på level 60 og en fire på level 56. Mener selv at det er mer et spørsmål om smak, hvordan man liker på spille magen sin, siden det tross alt tilbyr to forskjellige måter å spille magen sin på. Fordeler med frost: Manaeffektivt AOE-grindevennlig PvE-orientert (best i for MC og BWL) Pålitelig burst-damage (shatter) Iceblock! Fordeler med fire Mer damage enn frost Kraftig AOE-spell med daze-effekt og som gjør mye damage Rolling Ignites for spesielle bosser Masse burst-damage Improved Scorch (Liten casting time og høy critrate. Favoritt i PvP) Man må også huske på at mange guilder krever at man speccer frost hvis guilden holder på med MC og BWL. I Naxx derimot er det enkelte guilder som spiller med firespec for rolling ignites på enkelte bosser, noe som hjelper veldig på de bossene det kan brukes på. Personlig kommer jeg til å gå 0/30/21 altså et elemental-build. Dette fordi jeg går mer eller mindre 100% PvP om dagen. 4 mer levels altså, jeg gleder meg Før level 60 ville jeg gått frost på grunn av fordelene over. Etter min erfaring er downtime på grunn av den enorme mana-kostnaden på fire spells nok til at jeg levler en del fortere med frost enn fire. Men som sagt, det er en smaksak, og hvis jeg var deg ville jeg gått for det treet som jeg synes var artigst. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja en ting er at du dreper raskere med fire, men jammen bruker du mer mana også. Ganske jevnt egentlig. Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ja en ting er at du dreper raskere med fire, men jammen bruker du mer mana også. Ganske jevnt egentlig. 6991480[/snapback] Conjure water er jo ikke en dum ting da:D Så det har ikke så mye å si at du bruker mer mana Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ja en ting er at du dreper raskere med fire, men jammen bruker du mer mana også. Ganske jevnt egentlig. 6991480[/snapback] Conjure water er jo ikke en dum ting da:D Så det har ikke så mye å si at du bruker mer mana 6998286[/snapback] Det tar fortsatt mellom 10 og 20 sek fra du begynner å drikke til du har grei mana til å begynne på nytt igjen da. Mye downtime. Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jaja, downtime er en kjip ting men du dreper fortere. Men skal si det slik at jeg ikke vet hvordan det er med firespecc og grinde/queste fra 0-60. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det hjelper ikke å drepe en kar på 7 sekunder når du etterpå har en nedetid på 10-12. Da er det bedre å bruke tre sekunder ekstra på mob'en og gå videre til neste, uten downtime. (Blir litt grovt, men men) Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Du har jo fortsatt nedetid da, men jeg skjønner hva du mener. For og være helt ærlig så ville jeg hatt frostspecc for grinding. For det er det du tjener mest på. Du dreper gjerne en eller to mobs mer da, pluss at da har du mindre downtime. pluss at frost slower mobsa så du blir lite hittet på. Siden det er så lett og kite dem da. Så tbh så ville jeg gått frost. Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 I guilder der MC og/eller BWL ikke er på farm kjører vel de fleste frost. Dersom de er på farm, og hovedfokus på AQ 40 og Naxx får vel magene specce stort sett hva de vil, inkludert fire Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 I guilder der MC og/eller BWL ikke er på farm kjører vel de fleste frost. Dersom de er på farm, og hovedfokus på AQ 40 og Naxx får vel magene specce stort sett hva de vil, inkludert fire 6998980[/snapback] Ok koselig at du opplyser oss om dette:D men kan du ikke heller svare litt på spørsmålet han stiller? Om specc før lvl 60? Lenke til kommentar
Hel Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Dette er en veldig fin specc. Kjører den selv på min level 24 mage. Klikk 6990533[/snapback] Seriøst? Ingen shatter? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg synes det er unødvendig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå