StorPeder Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Joa. Det er nok sant det. Men alle mmorgpssdfs stjeler ideer fra hverandre. -Bare så dèt er sagt
War Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Stemmer det at 1-60 blir like langt som 60-70 Gleder meg, wow blir på en måte ny , alle er ute og Quester . Finnes det noen side/ der betatestere skriver? som vi kan se og lære av? Kan da være noe som ikke blir forandret.
oophus_3do Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Stemmer det at 1-60 blir like langt som 60-70 Gleder meg, wow blir på en måte ny , alle er ute og Quester . Finnes det noen side/ der betatestere skriver? som vi kan se og lære av? Kan da være noe som ikke blir forandret. 6995814[/snapback] Vil nok regne med att det fortsetter i samme tempo som før ja. Er en 6mnd siden jeg spilte med måtte man ikke ha rundt 250k med xp fra 59 te 60? Noe rundt der ihvertfall.. Så da blir det vell 260k fra 60 te 61 osv. ^^
random_wannabe Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Blizzard fucker opp hele WoW med The Burning Crusade imo, så jeg vurderer om jeg skal slutte når det kommer.
oophus_3do Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Blizzard fucker opp hele WoW med The Burning Crusade imo, så jeg vurderer om jeg skal slutte når det kommer. 6996081[/snapback] Hehe, *applaus* Du kunne ikke tenkt det å skrive HVORFOR du syns TBC "fucker" opp WoW da. I mine øyne så virker det som om de dypeste probleme i WoW vil bli fikset på. World PvP. Honor system. 40mans til 25 mans raid. Er det mer enn det egentlig? Jeg følger ikke så mye med nå omdagen.. ^^ Jo. 1v1,2v2,3v3,5,5 Arena fight. Og hvis det var det att Alliance får Shaman og Horde Paladin.. Så er jeg enig.. En teit og enkel ( shortcut ) måte å "ballansere" det hele på
gullf1sk Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Stemmer det at 1-60 blir like langt som 60-70 Gleder meg, wow blir på en måte ny , alle er ute og Quester . Finnes det noen side/ der betatestere skriver? som vi kan se og lære av? Kan da være noe som ikke blir forandret. 6995814[/snapback] Vil nok regne med att det fortsetter i samme tempo som før ja. Er en 6mnd siden jeg spilte med måtte man ikke ha rundt 250k med xp fra 59 te 60? Noe rundt der ihvertfall.. Så da blir det vell 260k fra 60 te 61 osv. ^^ 6995861[/snapback] 400k ca er det fra 60 - 61
zbegra Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Blizzard fucker opp hele WoW med The Burning Crusade imo, så jeg vurderer om jeg skal slutte når det kommer. 6996081[/snapback] Og hvis det var det att Alliance får Shaman og Horde Paladin.. Så er jeg enig.. En teit og enkel ( shortcut ) måte å "ballansere" det hele på 6996165[/snapback] Motivet bak å gi shammy/pally til begge sider er sånn at de kan utvikle pally/shammy til å bli like forskjellige fra hverandre som f.eks Rogue og Hunter. Så vi får på mange måter en "ekstra" klasse fordi shaman/paladin vil ikke være så like som vi kjenner dem nå. De vil gå mer og mer vekk fra hverandre så ingen av klassene kan unnværes i et raid f.eks.
Be__bad Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 jeg sparer på litt jewel ting, kommer til å bli dyrt når "alle" skal skaffe seg mats til å skille opp! =) **gni seg i hendene**
Entity extraction Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Blizzard fucker opp hele WoW med The Burning Crusade imo, så jeg vurderer om jeg skal slutte når det kommer. 6996081[/snapback] En utalelse uten innhold og forklaring. Men jeg er delvis enig i det. De fleste forutsetter at en expansion er en god ting. Det er det ikke for alle. Jeg er negativ til expansion fordi det medfører så mye endringer. Alt det gearet mange av oss har brukt endeløse timer i mc\bwl\aq\naxx vil jo antakeligvis bli under pàri etter expansion. Det blir på en måte å begynne på nytt. Expansions i mmorpg er ikke noe nytt. Andre mmorpg spill har økt lvl cap, uten videre hell. Jeg mener blizzard tar en råsjangs nå. Det er godt mulig at de vil få flere nye gamere nå, men de vil nok miste mange. Jeg har spilt wow siden EU beta, og litt på US beta, og vurderer seriøst å gi meg med wow når TBC kommer. Hvorfor? Fordi det blir så mye endringer, jeg liker wow slik det er nå. Blizzard har sagt at de tar sikte på 1 expansion i året (kilde: Vg artikkel) Og at det forventer at wow har en levetid på minst 10 år til. 10 expansions på 10 år, for ikke å snakke om alle patchene vi kommer til å se. Jeg ser i det minste et mønster her, og jeg liker det ikke. "never change a winning team" Wow er superpopulært, blizz tjener nok til saltet i maten ja. Ved å endre spillet så radikalt, så er det ikke sikkert det får samme populariteten. De har sat at de skal gjøre noe med avhengighets faktoren, og tilgjengeligheten av utstyr for alle, og tiden det tar å få seg gear. (eks: ikke alle kan få seg T2\T3 sånn uten videre, du må være i en guild lissom ) Det er jo nettopp avhengigheten som er en av de viktigste mekanismene i et mmorpg spill, så jeg tror rett og slett ikke på det. Jeg tror tvert i mot at de kommer til å gjøre ting som medfører enda mer avhengighet. Hva med raiding guilds i wow. Guilds som har opparbeidet seg en sammensveiset gjeng som raider sammen, og kjenner hverandre. Plutselig er MC scalert ned til 25 man, det samme med bwl kanskje. Den sammensveisede gjengen blir til 2 sammensveisede gjenger. Man må rekrutere nye folk for å dekke alle classes osv osv. Kunne tenke meg å høre hva enkelte high end guilds har for planer i TBC. Nazrm, du troller dette froumet, vet du hvilke endringer Sin kommer til å gjøre? Jah, det er onsdag, jeg kjeder meg...
gamer73 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 Om nexus crystaller blir tingen i BC så kutter jeg ut mining og DE epicsa mine etterhvert som dem "blir gammel". Mining er jo skamlett å levle opp igjen uansett. Jeg mener å ha lest i en tråd på official wow forum at det ikke skulle ta like mye tid å levle fra 60 til 70 som fra 1 til 60, men jeg husker ikke helt ordrett hva som ble sagt, men jeg mener det var sagt av en "blå". Men her er jeg riktignok på gyngende grunn og må kun tas som et "rykte". Honor systemet i wow har i mine øyne alltid vært noe av det værste med hele spillet. Jeg kan ikke få sagt hvor lykkelig jeg er for at Blizzard endelig så lyset og gir oss muligheten til å grinde honor på vanlig måte i BC. Alt det andre dem legger til er etter mitt syn av mindre betydning, men selvsagt spennende og nødvendig content:) Men sjansen for at jeg spasserer over til AoC når det kommer ut er allikevel ganske stor uansett. Det kommer ene og alene ann på for min del hvor høy kulhetsfaktor spillfigurene, armor og våpen blir i AoC. Foreløpig så ruler kulhetsfaktoren i wow langt over alle andre spill jeg har prøvd. Personlig har jeg i snart 1 år nå samlet på forskjellige mats på 3 bank chars med den tanke at disse muligens kommer til nytte. Det er litt funny, men jeg har ikke solgt noe som helst av mats på snart 1 år. Men det er klart at jeg egentlig ikke selv er klar for BC nå egentlig. Jeg skulle gjerne "flashet" mine nåværende epics i en 5-6 mnd til. Jeg tror ikek dem kommer til å oppgradere mange nåværende items egentlig, da Blizzard sikkert tenker at det finnes nok av muligheter til å skaffe seg nye items i BC. Personlig håper jeg at f.eks OEB grafikken overtas av en elelr annen lvl 65-70 blå item slik at jeg kan bruke den lenge lenge hehe, men sjansen for at dem lager masse grønne items med høy flashingfaktor er jo ganske stor hehe. På den annen side så er jo nettopp OEB et 68 lvl item, og vil ikke det si at OEB i BC er på likt nivå som et grønt lvl 68 2H sverd i BC?
gamer73 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 OM dem bare hadde innført BC-honor-system så er jeg fornøyd med det hehe. slik det er i dag er det bare tragisk. Jeg tror ikke forandring fra 40 mann til 25 mann kommer til å få dem aller største konsekvensene. Jeg mener, joda...man finner venner og blir en sammensveiset gjeng, men man kan neppe være like god venn med 40 stykker. Så dem beste vennene finner nok sammen og klarer seg fint som 25. Selv er jeg i et guild som kjører MC og joda...vi er jo 40 stk der, men jeg regner bare en 5-8 stykker av dem som mine venner. Dem andre er bare guildies:)
Walts Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 skal forhånds bestille i dag ^^ på EB games i Drammen... får håpe dem får ordnet det sånn at jeg kan gå å hente det i lunsjen min dagen det kommer ut =) har begynt å tenke på forberedelse på den måten at jeg skaffer meg litt dps gear, har DEet alt dps gear på paladinen min har bare OEB =P men blir sikkert noe avenger åpent snart og ash'kandi er snart min også =)
DirtyBit Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Altså hva folk gjør de som farmer Naxx og alt det der driver med skjønner jeg ikke når 70 blues denger statsa på naxx gear... Gearet i seg selv er jo ubrukelig til lvling, er ingen warrior som kommer til å lvle i fult tier3 set ikke sant for det er jo bare armor og litt stats.. hva jeg oppfordrer folk å gjøre er å skaffe dere gear så dere kommer dere fort som mulig til lvl 70.. roguer : lite tips, pvp set , ab shoulders, av ring/lobot, WSG bukser og bracrers... dps er tingen for rask lvling
janan71 Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Altså hva folk gjør de som farmer Naxx og alt det der driver med skjønner jeg ikke når 70 blues denger statsa på naxx gear... Gearet i seg selv er jo ubrukelig til lvling, er ingen warrior som kommer til å lvle i fult tier3 set ikke sant for det er jo bare armor og litt stats.. 6996664[/snapback] Blizz har vel sagt at mye av levelingen fra 60 til 70 kan gjøres i instances, dermed kan en warior fint klare seg med tire3 til langt opp mot lvl 70.
kjetilkl Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Har en følelse av at gems kommer til å bli værdt mye så jeg har samlet en del 6993139[/snapback] jeg sparer på litt jewel ting, kommer til å bli dyrt når "alle" skal skaffe seg mats til å skille opp! =) **gni seg i hendene** 6996351[/snapback] Hmm... hvorfor skulle gems og lignende bli mer verdt i BC? - Hvis dere tenker på jewelcrafting så kommer jo ikke denne professionen til å bruke eksisterende materialer, men nye gems som man finner med prospecting?
gamer73 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 Hmm... hvorfor skulle gems og lignende bli mer verdt i BC? - Hvis dere tenker på jewelcrafting så kommer jo ikke denne professionen til å bruke eksisterende materialer, men nye gems som man finner med prospecting? Man vet aldri. Det skader jo ikke å ta vare på dem gemsa man finner om det skulle vise seg å bli nyttig. Men selvsagt kan dette gambles med. Dvs prøve å selge dem nå til folk som har tro på at dagens gems kommer til å bli nyttig i BC. tier 3 kan nok fint brukes om man må tanke i instanser opp mot lvl 70 ja. Selv satser jeg på DPS og at mine 4 deler might vil holde til å MT'e små instanser oppover på 60-tallet. Dessuten er det fremdeles ganske kult å kunne flashe sitt fulle tier 3 gear på IF plaza:) Selv om dem fleste som spiller mye pvp bare ler av dem:)
DirtyBit Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Altså hva folk gjør de som farmer Naxx og alt det der driver med skjønner jeg ikke når 70 blues denger statsa på naxx gear... Gearet i seg selv er jo ubrukelig til lvling, er ingen warrior som kommer til å lvle i fult tier3 set ikke sant for det er jo bare armor og litt stats.. 6996664[/snapback] Blizz har vel sagt at mye av levelingen fra 60 til 70 kan gjøres i instances, dermed kan en warior fint klare seg med tire3 til langt opp mot lvl 70. 6996735[/snapback] alle vet jo at solo er bedre enn grouping hvis du tenker på at du må "LFG" etter group, og med tanke på solo er konstant lvling uten om hp/mp downtime.. kommer det jo rogue våpen med 62 dps og.. ekke det bedre enn naxx daggere?
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 kommer det jo rogue våpen med 62 dps og.. ekke det bedre enn naxx daggere? 6997253[/snapback] Ikke akkurat. http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=22802
Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Hmm... hvorfor skulle gems og lignende bli mer verdt i BC? - Hvis dere tenker på jewelcrafting så kommer jo ikke denne professionen til å bruke eksisterende materialer, men nye gems som man finner med prospecting? 6996849[/snapback] Link til blue post?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå