Raste Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Hei. Jeg lurer på om dere vet hvor man kan få tak i sånne "casebadges", sånn som er Windows, Intel og AMD på?. Hadde vært fint om noen viste det MVH Raste Endret 27. desember 2007 av Raste Lenke til kommentar
Mit Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg tror ikke du får kjøpt det løst, har du produktet følger det med klistremerke. Har du virkelig et stort behov for dette? Det er noen slags merker hos microplex vet jeg, kansje du kan se litt på de? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Jo, det skal gå ann hørte jeg i butikken, Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Slike du mener? Mvh Erling Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Jepp, men er det noen andre som har sider der de har bedre utval?? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 De selger flere, jeg linket bare til standard. Mvh Erling Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 jaja det så jeg, men det var ikke sånn f. eks Intel Duo core 2, som jeg trenger.. Men takk for svar;=) Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Hva har dette med PDA-er og andre dingser ? Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Kan skaffe deg noen slike jeg.... Har nå Designed for Windows XP Designed for Windows XP Vista Capable Intel Pentium 4 inside Men skal nok klare å skaffe Core 2 Duo også.... Send en PM om du er interessert Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 denne tråden er litt gammel, men er det noen som veit om steder der man får tak i det?? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 denne tråden er litt gammel, men er det noen som veit om steder der man får tak i det?? 7082442[/snapback] Www.microplex.no Der har de mange Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 denne tråden er litt gammel, men er det noen som veit om steder der man får tak i det?? 7082442[/snapback] Www.microplex.no Der har de mange 7082465[/snapback] ja det veit jeg, men om flere, ikke microplex.. men takk for svar;) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 er det andre som vet andre sider en microåplex?? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 er det andre som vet andre sider en microåplex?? 7149040[/snapback] Prøv google? Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Er det virkelig så viktig med et lite klistremerke hvor det står C2D/intel/whatever foran på maskinen. Trenger du det virkelig? Anyways, hva med å sende en mail til komplett/netshop/en random nettbutikk, er vel godt mulig de har noen klistremerker liggende etter de f.eks har bygget maskiner for kundene sine. Spørre høflig om de kan sende deg et brev med et klistremerke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå