exin89 Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Har ingen sikte når jeg prøver å trykke høyre for å få siktet på sniper eller bullpupp o.l. noen som vet hvordan jeg kan få dette? er CS 1.6 Er vel en kommando for dette. Endret 5. oktober 2006 av exin89
Gissan Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Har ingen sikte når jeg prøver å trykke høyre for å få siktet på sniper eller bullpupp o.l. noen som vet hvordan jeg kan få dette? er CS 1.6 Er vel en kommando for dette. 6986335[/snapback] Prøv restart av maskin og Steam.
exin89 Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Skrevet 2. oktober 2006 Har ingen sikte når jeg prøver å trykke høyre for å få siktet på sniper eller bullpupp o.l. noen som vet hvordan jeg kan få dette? er CS 1.6 Er vel en kommando for dette. 6986335[/snapback] Prøv restart av maskin og Steam. 6986404[/snapback] Har prøvd, men det funker ikke, må være en eller annen kommando jeg kan fikse det med.
Rampage Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Restart steam (the moron solution) Hvorfor kommer alltid dette opp uansett? Crosshair 1 hvis du mangler prikken og noe av siktet.
exin89 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Restart steam (the moron solution) Hvorfor kommer alltid dette opp uansett? Crosshair 1 hvis du mangler prikken og noe av siktet. 6995318[/snapback] Takk det funka, men leste ikke posten før lan var ferdig, så måtte bare holde meg til annet enn sniper, lærte meg også etterhvert hvor midten av ringen var så jeg traff allikevel med scout, de gangene jeg prøvde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå