*muad'dib* Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Har akkurat innstallert Win XP. pga nytt hovedkort osv.. Når innstallasjonen var ferdig. Manglet jeg Alle ikonene på desktopen. Kun recycle bin var der.. Noen som gidder å fortelle meg hvordan jeg kan få laget disse... Ta tenker jeg ikke på å sette dem opp som shortcuts... Da funker nemlig ikke egenskaper på my computer slik at jeg kan komme inn på system..
ponke Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Joda, kan jeg fortelle for deg :smile: *Høyreklikk på skrivebordet og velg egenskaper *Bla til "Skrivebord" og velg "Tilpass skrivebord" *Der velger du det du skal ha Håper det hjalp deg :smile:
*muad'dib* Skrevet 2. november 2002 Forfatter Skrevet 2. november 2002 thankz!!!! Det va ikke verre nei!!! :smile:
ponke Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Neida, var ikke verre, nei! :smile: Hyggelig å kunne stå til hjelp.
zn00ker Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Hvis det bare er Min Datamaskin du skal ha så er det en enklere metode. Gå på start-> Høyreklikk på Min Datamaskin der-> Vis på skrivebordet. :smile:
megavolt Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Med Windoes XP har visst microsoft bestemt seg for å prøve å endre litt på hvordan skrivebord og vinduer og startmeny skal være. Heldigvis går det ann å skjifte ting "tilbake" slik man er vant til fra tidligere windows'er. Men jeg synes mange av de nye tingene er vedlig bra jeg. Samme om det er litt ustabilt (mener noen), jeg mener at alt det nye er god nok grunn til å velge XP fremfor andre OS'er til tross for de ulempene som oppstår. Foresten; husk å slå av error-report (funksjon som lar deg sende informasjon til microsoft sin database om et program når det har hengt seg opp, jæævla iriterende når det dukker opp hele tiden og fører til at andre ting henger...) ved å høyre-klikke på My Computer (slik at du kommer til system properties), så klikke på advanced, og til slutt klikke på en knapp over cancel og apply som heter error-reporting. SLÅ DET HELT AV!!!! Ellers er det også mange, mange andre innstillinger som gjør XP bedre, men jeg gidder ikke ramse det opp. Ta en titt rundt på nettet så finner du masse... Mvh. Megavolt
ponke Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Om dette skal bli en Tweak Windows XP newbie guide, kan jeg gi dere noen gode linker: XP Antispy, siden er på tysk, men du finner downloadssiden lett tror jeg Søk i Google etter TweakXP, et program som du kan kjøre 30 ganger (?) som shareware. Har mange instillinger, og også en wizard, men jeg anbefaler at alle holder seg unna den, da den bare kjør mye rart, og jeg liker ikke at alt på startmenyen popper ut PÅ EN GANG når jeg har musepekeren over, jeg har det ikke så travelt :wink: Ellers så har vi Tweaktown sine veldig gode guider: WinXP Tweaking: From Reformat to Relax Tweaking Windows XP - Part 1 Tweaking Windows XP - Part 2 Der da, nå har du arbeid for en stund :wink: Og alle dere andre også for den saks skyld [Edit: aldri skriv url="http://www.xxx.com" folkens, det blir http://"http://www.xxx.com hehe :smile:] [ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-11-03 15:01 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå