Dipso Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Hei, jeg er på jakt etter en bordlader til min nye nokia 6280. Finner ikke noe på nokiasiden... Er det mulig at noen av bordladerne til andre nokia modeller vil funke på min? Noen som har noen tips? Jeg har en gammel lader av type DCV-14, men den er for smal for den nye nokiaen... tror dere det går an å "modde den" (dvs kappe av sidene) eller er strøm interfacet anderledes. (den "konverterer" fra vanlig lader til "dataporten"(som er av samme type som på 6280'en)) Siden batteritiden er relativt lav på 6280 hadde det vert veldig kjekt med en bordlader, da jeg har mye lettere for å huske å lade om jeg bare gjør det til vane å sette telefonen i den når jeg kommer hjem. Endret 5. oktober 2006 av Dipso
Dipso Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Så... ingen tanker rundt dette? (sorry for bump)
ymmot Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Hei, jeg er på jakt etter en bordlader til min nye nokia 6280. Finner ikke noe på nokiasiden... Er det mulig at noen av bordladerne til andre nokia modeller vil funke på min? Noen som har noen tips? Jeg har en gammel lader av type DCV-14, men den er for smal for den nye nokiaen... tror dere det går an å "modde den" (dvs kappe av sidene) eller er strøm interfacet anderledes. (den "konverterer" fra vanlig lader til "dataporten"(som er av samme type som på 6280'en)) Siden batteritiden er relativt lav på 6280 hadde det vert veldig kjekt med en bordlader, da jeg har mye lettere for å huske å lade om jeg bare gjør det til vane å sette telefonen i den når jeg kommer hjem. 6983289[/snapback] Søk på www.ebay.com etter 6280 og desktop charger. Tenker du får nok treff der.
zand Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Nokia har ingen orginal bordlader til 6280 så du må nok lete på steder som eBay etter noe uorginalt.
Dipso Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 (endret) jau får vel prøve det Har ikke store håp dog... siden jeg ikke fant noe med google EDIT: HAHA! jeg løste problemet. Kjøpte meg en bilholder for 6280'en. Den funker strålende til denne bruken. Festa den på pulten i stående stilling, kobla laderen i bilholdern, og vipps, bordlader/dockingstation. Endret 18. oktober 2006 av Dipso
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå