Matsemann Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Skrevet 23. oktober 2006 Du kan la den stå på hele tiden om du vil, og så kan du installere ting som AMX mods. Men så er det maskinvaren da. Om du har tenkt å bruke maskinen selv, og om den er god nok for kresne folk. Selv får merker jeg ingenting når jeg hoster, men vi pleier å spille 1vs1, eller maks 4stk. Men det er prøv og feil-metoden som virker her.
Bloodaxe sl5p Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 hm, får prøve da, men tenker på å ha servern på en pc i kjellern mens jeg spiller på en anna pc. Men må jeg være logget på steam for å ha servern oppe? for da må jeg ha d på samme pc'n...
hcnielsen Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Hei.. Jeg bruker steams dedicated server, og der står det bare en LAN ip som er 10.0.0.9:27015 og derfor kan jo ingen joine serveren min.. Hva kan jeg gjøre?
Matsemann Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Jo, du må sette ruteren din til å forwarde din eksterne IP til din lokale. EDIT: Bloodaxe, du må ikke ha steam kjørende. Endret 23. oktober 2006 av Matsemann
hcnielsen Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Hvordan kan jeg porwarde eksterne ipen da? Har NextGentel adsl, med Thomson speedtouch 546i modem.. Edit: er kommet meg inn på modemet, men hvordan forwarder jeg IP'en? Sånn at den dukker opp på steam dedicated serveren.. eksterne er 80.202.232.11 og lokale er 10.0.0.1 vis det er noe hjelp Edit2: bilde vedlagt Endret 23. oktober 2006 av hcnielsen
Bloodaxe sl5p Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 kan jeg legge til rank, timeleft, nextmap på en sånn her server? og kanskje noen mods og addons
hcnielsen Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 kan jeg legge til rank, timeleft, nextmap på en sånn her server? og kanskje noen mods og addons 7139186[/snapback] Bare se hva Matsemann har skrevet bare litt lengre oppe på denne siden av posten DETTE SKREV MATSEMANN: Du kan la den stå på hele tiden om du vil, og så kan du installere ting som AMX mods. Men så er det maskinvaren da. Om du har tenkt å bruke maskinen selv, og om den er god nok for kresne folk. Selv får merker jeg ingenting når jeg hoster, men vi pleier å spille 1vs1, eller maks 4stk. Men det er prøv og feil-metoden som virker her.
Matsemann Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 hcnielsen: http://www.portforward.com/english/routers...nter_Strike.htm Ikke forward alle portene der, bare 27015 med de tallene jeg har skrevet i første post. http://www.portforward.com/english/applica.../CS/CSindex.htm om det ikke var den, bare finn den på listen der.
FlyveKristoffer Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Har brukt metamod, amx mod og flere på lan. Lett hvis du har IQ. Men trengs litt tid får å sette seg inn i det. Er en del jobb å endre filer men det funker. Amx mod er det letteste og hvis jeg ikke tar feil trenger den ikke metamod, noe de fleste andre addons trenger. Amx er litt noobish men har alt.
Matsemann Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 Det er litt styr, men når du har greid det, så skriv en guide da vel
cstomle Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 hello jeg bare lurer på hvordan jeg forwander
BigJackW Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 hello jeg bare lurer på hvordan jeg forwander 7319547[/snapback] Velkommen til formuet Forwarder heter det Du kan ta en titt på www.portforward.com
cstomle Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 takk men det var litt forvirrende for når jeg hadde lastet ned portforward måtte jeg jo ha registreringskode :!:
Matsemann Skrevet 20. november 2006 Forfatter Skrevet 20. november 2006 Hva prater du om? Du må vite merket din på ruteren, og finne den her: http://portforward.com Altså, du trykker på common ports, finner counter strike på listen, så kommer det en ny liste der du velger ruteren din.
cstomle Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 tusen takk jeg tror jeg er inne på noe no men det går ikke an å trykke update router innpå min portforward? :!:
cstomle Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 også når jeg er innpå den siden må jeg skrive inn hvilken internett type jeg har. Jeg har belkin men det jeg vet ikke hvilken modell det er det står heller ikke på pakken
Matsemann Skrevet 20. november 2006 Forfatter Skrevet 20. november 2006 Bare ta en Belkin da, de pleier å være like. Du skal ikke bry deg om alt ser likt ut, men bare finne de riktige ordene, slik som at du skal gå på access -> virtual server for eksempel. Det er forskjellig fra produsent til produsent, men sjeldent fra merke til merke fra en produsent.
cstomle Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 sorry for eg maser san men jeg holder på å skifte ipen min får å finne min static ip men når jeg har skrivet inn ipen subnet mask default gateway osv... funker ikke internetten min det er sikkert noe gale med dns serveren min men det står at da må jeg ringe til isp hva er isp og hva er nummeret eller ka no jeg skal?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå