Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

låst cd spiller/ radio kode

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg har tatt ut cd spilleren i min opel astra g og satt den inn igjen går den over i safe som det står på displayet men hvor skriver jeg den radio koden som "åpner" den igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lang er en hyssingstump?

Litt mere info om type spiller hadde jo vært greit... Ellers, så burde det jo stå i intruksjonsboka, eller så bør forhandleren du kjøpte den av, vite det ;)

Skrevet

Det er en sikkerhetsfunksjon i tilfelle noen stjeler stereoen din....

La meg gjette; det er en Delco CDR 500 som står i? Var en her tidligere som hadde den, jeg har den i bilen min også...

Det er ikke verre for en forhandler å skrive inn koden, men han må vite litt forskjellig om spilleren...

I bilen min låg koden inne sammen med instruksjonsboken og manualene i den mappen, vet ikke om den gjør det med deg, men vert et forsøk, sikkert sett i den 15ganger elns og ikke lagt merke til den koden, men fant den engang.....

Du får søke og se, men du finner ikke koden på internett ihvertfall.... Fremgangsmåten skal stå i instrukjonsboken tror jeg....

• 2 år senere...
Skrevet
Det er en sikkerhetsfunksjon i tilfelle noen stjeler stereoen din....

La meg gjette; det er en Delco CDR 500 som står i? Var en her tidligere som hadde den, jeg har den i bilen min også...

Det er ikke verre for en forhandler å skrive inn koden, men han må vite litt forskjellig om spilleren...

I bilen min låg koden inne sammen med instruksjonsboken og manualene i den mappen, vet ikke om den gjør det med deg, men vert et forsøk, sikkert sett i den 15ganger elns og ikke lagt merke til den koden, men fant den engang.....

Du får søke og se, men du finner ikke koden på internett ihvertfall.... Fremgangsmåten skal stå i instrukjonsboken tror jeg....

finner heller ikke tak i den koden , har samme spiller som deg. kan ikke jeg få prøve den koden som du har *??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...