Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase: BMW 316i E36 - Update 16 Mars!


Mompen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var skaden taksert og Bilskade-blabla A/S sendte nødvendige papirer til forsikringsselskapet mitt.

Skaden ble taksert til 8649 kr, fanger, montering og lakkering. Jaggu glad jeg slipper å betale det.

 

Så nå venter de på svar fra forsikringsselskapet, deretter bestiller de ny fanger, lakkerer den og avtaler tid for montering.

 

:dremel:

7689053[/snapback]

Hør om du kan få utbetalt pengene istedet.

Vertfall monteringsjobben er mulig å gjøre selv, og tipper det finnes billige måter å få den lakka på også, samt muligens billigere innkjøp enn det forsikringsselskapet klarer også.

9000 for en fanger ferdig på bil er MYE..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
hva var denne mannen som kjørte i deg hadde for no da? kanskje han kjørte i bilen din fordi han hater bmw^^ selv liker jeg bmw, noce og clean, ikke så overstyla som alle andre jeg har sett!

 

nice!

7835299[/snapback]

 

Han kjørte selv en diger VW Caddy (varebil eller no sånt). :roll:

 

Forresten, de ringte fra verkstedet i dag, fangeren har ankommet, den er ferdig lakkert og klar til montering.

Så da kan bilen leveres i morgen tiiiidlig (helst før 08:00 (urk)), og vil da bli ferdig i løpet av dagen).

 

Slenger inn et par bilder, kommer også med sammenligning i morgen med før\etter-bilder.

Bildene nå fremover vil være mye bedre enn de forrige takket være fatters økende fotointeresse noe som førte til et nytt kamera. :roll:

 

Litt triste bilder grunnet fronten, men bakenden er fortsatt brukbar å se på!

 

img4518pq3.jpg

 

img4522mh6.jpg

 

img4526hc8.jpg

 

Edit, stakkars Forden i bakgrunnen, gode gamle bilen det :(

Endret av Mompen
Lenke til kommentar

Svarer til Wazu: er ikke så sørpete og bløtt her på andre siden av landet

 

:p

 

Ellers så fikk jeg hentet bilen i dag, frontfanger ferdig montert. Den var ferdig i går, men verkstedet stengte 15:30 så jeg fikk ikke hentet den.

 

Det var faktisk litt forskjell på fangeren fra den gamle til den nye. Bare se på bildet nedenfor

 

Øverste er tatt med speilrefleks, det andre er tatt med et vanlig digitalcam, får frem fargen på bilen mye bedre for å si det mildt!

 

post-53560-1170870409_thumb.jpg

Endret av Mompen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...