Gå til innhold

Server med norske, mc raid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Horde? Alliance?

Anyway, på Xavius har dette begynt å tatt seg opp en del, før var det ikke så alt for mange guilds som gjorde mc/bwl, men i senere tid har det dukket opp mange småe guilder som plutselig har begynt i mc. Snakker nå om horde side, siden jeg ikke har anelse om hvordan dette er på alliance siden.

Men å komme inn i ett av disse guildene er en annen sak.... mange er fulle, men du kan jo alltids søke deg inn i ett ganske fresh(t?) guild.

Skrevet

Grim Batol har et norskt guild som er kommet passe langt i div intances på Alliance-siden vet jeg, men de rekrutterer ikke annet enn epix-prester fikk jeg høre.

Skrevet
Grim Batol har et norskt guild som er kommet passe langt i div intances på Alliance-siden vet jeg, men de rekrutterer  ikke annet enn epix-prester fikk jeg høre.

6971848[/snapback]

det er fler.. både riders on the storm og ootw er helnorske, så og si. begge har tatt emps og startet i naxx, tatt en boss hver, afaik.

Skrevet
Riders on the storm har noen dansker og svensker også tror jeg :p

6973818[/snapback]

mm har 3 eller 4 dansker, kun en av dem aktive, og en svenske.

Skrevet (endret)

Aurora Borealis på daggerspine er på twin emps nå :) Eneste guildet med bare norske, svenske og danske. Ellers er det en del spillere fra disse landene på serveren ;)

Endret av Skrufgreen
Skrevet

So ? På Grim Batol er det et fåtall av guilder som ikke har clearet hele MC. Og, han må vel få lov og si at vi og rots har tatt twin emps og 2-3 bosser i naxx vel ? Skjønner ikke helt problemet ditt.

Skrevet

Start på Daggerspine og join Aurora Borealis ja. Jeg er med i den guilden. (Solar 60 Paladin ftw) :)

Serverne ble Recommended etter at alle flyttet til Kazzak.

Skrevet
Start på Daggerspine og join Aurora Borealis ja. Jeg er med i den guilden. (Solar 60 Paladin ftw) :)

Serverne ble Recommended etter at alle flyttet til Kazzak.

6980500[/snapback]

Hehe.. blir nok veldig vanskelig å joine AB :!:

Skrevet (endret)
Grim Batol er Full og anbefales ikkje

Lauthing Skull  derimot

Et lite stykke Noreg er et bwl guild, alle er fra skandinavia

6986988[/snapback]

Laughing Skull;

er horde her... bommert for meg :hrm:

Har bedre guild anyway :love:

Nordic Reign Horde guild, de har tatt Chromaggus nå

Endret av -Martin-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...