Gå til innhold

SUPERantispyware- er det supert?


Anbefalte innlegg

Har sett på forumet her at folk anbefaler å bruke dette relativt nye (ihvertfall som jeg har fått med meg) antispionprogrammet for å ta knekken på all slags utysker.

Var skeptisk med en gang jeg så et program med ordet super skrevet med store bokstaver i tittelen, men er dette grunnløst? Etter som jeg har skjønt på forumet har programmet funka flott, og etter et raskt søk på verdensveven var stemninga den samme: SUPERantispyware er supert. På hjemmesida til programmet loves det gull og grønne skoger, alle slags udyr knekkes lett. Jeg måtte teste og lasta ned saken, fyrte det opp og tok et skann. Hadde tatt et skann med Ewido før, som ikke fant noe, og det gjorde heller ikke SUPER´n. Slik sett hadde ikke testen noe skikkelig resultat, men det virka jo forsåvidt greit. Spørsmålet jeg stiller dere kjære sikkerhetseksperter; er SUPERantispyware den nye messias som ei tid vil trone på toppen av antispion-tronen, det AdAware har bodd lenge? Ligger det en

konge av spionknekkere bak det noe glorete utseendet? Hvordan kan et knallprogram dukke opp av en hatt slik uten videre, og etter sigende være så bra lurer jeg? Er det noen her som har testet programmet mot andre, og funnet at det tar ting de andre sliter med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...