Gå til innhold

Spill som kan spilles av alle!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte på om det er noen som vet om noen spill som kan spilles av alle?

Slik som msn spillene Bejewelled osv..

Multiplayer hadde vært kjekt..

Jeg er ikke ute etter de klassiske shootemup eller strategi spillene som warcraft cs.. osv , men heller det enkle.

Det eneste jeg har funnet er worms + endel pop cap spill, men disse kan ikke spilles over nettverk.

Hjelp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg lurte på om det er noen som vet om noen spill som kan spilles av alle?

Slik som msn spillene Bejewelled osv..

Multiplayer hadde vært kjekt..

Jeg er ikke ute etter de klassiske shootemup eller strategi spillene som warcraft cs.. osv , men heller det enkle.

Det eneste jeg har funnet er worms + endel pop cap spill, men disse kan ikke spilles over nettverk.

Hjelp..

6968829[/snapback]

De nyeste Worms spillene funker nå fint over nettverk?

Skrevet

Transport tycoon! gammelt spill, men sjarmen er der for full pinne og spillet er enkelt, går ut på og bygge deg opp et emperium av biler, tog, fly og båter som frakter alt kull, til post :thumbup: beste spillet ever.

Skrevet (endret)

Jeg støtter Worms. Det er så fantastisk gøy! Det gjelder bare å kunne bruke våpnene og presto, timer med moro!

Worms World Party skal vel kunne spilles over nett?

Endret av Stonemeister
Skrevet
elasto mania er et must...man finner ikke bedre gamladager spill og det merkes på grafikken mn d er sykt bra og man blir en smule avhengig av d...

7000264[/snapback]

Second that! Du kan også lage dine egne baner og grafikkmods, eller du kan laste ned det andre har lagd. Men så vidt jeg vet, har det enda ikke blitt gratis :( Tror det finnes en demo, dog.

Skrevet
elasto mania er et must...man finner ikke bedre gamladager spill og det merkes på grafikken mn d er sykt bra og man blir en smule avhengig av d...

7000264[/snapback]

Second that! Du kan også lage dine egne baner og grafikkmods, eller du kan laste ned det andre har lagd. Men så vidt jeg vet, har det enda ikke blitt gratis :( Tror det finnes en demo, dog.

7046233[/snapback]

Synes det er rart det ikke har blitt gratis. Tror ikke så mange kjøper det så da kunne man like godt gjort det gratis.

Skrevet
Worms er rimelig morsomt for å si det slik, ser ut til at det er ganske mange andre her som mener det også

7047304[/snapback]

Hmmm. Men det jeg posta var min versjon av Worms... Real time og greier. :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...