panbanan Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Jeg lurte på om det er noen som vet om noen spill som kan spilles av alle? Slik som msn spillene Bejewelled osv.. Multiplayer hadde vært kjekt.. Jeg er ikke ute etter de klassiske shootemup eller strategi spillene som warcraft cs.. osv , men heller det enkle. Det eneste jeg har funnet er worms + endel pop cap spill, men disse kan ikke spilles over nettverk. Hjelp..
Winydancer Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Jeg lurte på om det er noen som vet om noen spill som kan spilles av alle?Slik som msn spillene Bejewelled osv.. Multiplayer hadde vært kjekt.. Jeg er ikke ute etter de klassiske shootemup eller strategi spillene som warcraft cs.. osv , men heller det enkle. Det eneste jeg har funnet er worms + endel pop cap spill, men disse kan ikke spilles over nettverk. Hjelp.. 6968829[/snapback] De nyeste Worms spillene funker nå fint over nettverk?
panbanan Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Skrevet 1. oktober 2006 har jo funnet worms allerede!... noen andre forslag?
SCV Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Transport tycoon! gammelt spill, men sjarmen er der for full pinne og spillet er enkelt, går ut på og bygge deg opp et emperium av biler, tog, fly og båter som frakter alt kull, til post beste spillet ever.
panbanan Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Skrevet 3. oktober 2006 takk takk.. men helst noe enda enklere en transport tycoon!
lizardking Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 elasto mania er et must...man finner ikke bedre gamladager spill og det merkes på grafikken mn d er sykt bra og man blir en smule avhengig av d...
Grievdus Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 worms ja det er et jævla bra spill =) mulig og få det gratis =)?
santaclaw Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Buzz Music Quiz til playstation2 kan spilles av alle.
aimhigh Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 liero er et fett spill.. ligner litt på worms men mye morsommere
Stonemeister Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Jeg støtter Worms. Det er så fantastisk gøy! Det gjelder bare å kunne bruke våpnene og presto, timer med moro! Worms World Party skal vel kunne spilles over nett? Endret 4. oktober 2006 av Stonemeister
Rescue me Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg støtter også Worms. Har sittet mange timer foran det.
-Tord Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 elasto mania er et must...man finner ikke bedre gamladager spill og det merkes på grafikken mn d er sykt bra og man blir en smule avhengig av d... 7000264[/snapback] Second that! Du kan også lage dine egne baner og grafikkmods, eller du kan laste ned det andre har lagd. Men så vidt jeg vet, har det enda ikke blitt gratis Tror det finnes en demo, dog.
Rescue me Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 elasto mania er et must...man finner ikke bedre gamladager spill og det merkes på grafikken mn d er sykt bra og man blir en smule avhengig av d... 7000264[/snapback] Second that! Du kan også lage dine egne baner og grafikkmods, eller du kan laste ned det andre har lagd. Men så vidt jeg vet, har det enda ikke blitt gratis Tror det finnes en demo, dog. 7046233[/snapback] Synes det er rart det ikke har blitt gratis. Tror ikke så mange kjøper det så da kunne man like godt gjort det gratis.
iChristian Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Worms er rimelig morsomt for å si det slik, ser ut til at det er ganske mange andre her som mener det også
Landeplagen Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Worms er rimelig morsomt for å si det slik, ser ut til at det er ganske mange andre her som mener det også 7047304[/snapback] Hmmm. Men det jeg posta var min versjon av Worms... Real time og greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå