Gå til innhold

Tips til class


Anbefalte innlegg

Mage

 

En annen kamerat er mage. Lvl går fort og greit, på samme måte som prest i shadow. UTroooling nyttig i 5 mans grupper, hvor dem sheeper og gir dps. I end game så er dem dem beste AOE dps'erne og gjør det ikke så galt i single target dps heller. Klassen viker spennende for dem som er mager og min erfaring med dem at dem er av personlighet real life stikk motsatt av prester. Energizer bunnies ftw!

 

Rogue

 

Sinnsykt tungvint å lvl pga dårlig gear. Jeg slet meg opp til lvl 20 med heftig bruk av heal potions. Særdeles nyttig i 5 mans grupper med sin Zap. End game er det rogues som topper vår dmg-liste

 

Med tanke på lvl`ing kunne jeg vel ikke vært mer uenig. Har både en rogue og en mage på noen-og-50 lvl. Magen får jeg helt fnatt av å lvl`e med, pga. helt sykt mye downtime (drikke/spise).

 

Roguen derimot er en fryd og grinde med. Sword spec + blade flurry + slice and dice spiser seg gjennom mobs sinnsykt raskt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Med tanke på lvl`ing kunne jeg vel ikke vært mer uenig. Har både en rogue og en mage på noen-og-50 lvl. Magen får jeg helt fnatt av å lvl`e med, pga. helt sykt mye downtime (drikke/spise).

 

Roguen derimot er en fryd og grinde med. Sword spec + blade flurry + slice and dice spiser seg gjennom mobs sinnsykt raskt.

 

ja jeg har ikke spilt mage som sagt og du har nok mer peil enn meg der. Men jeg fikk ikke inntrykk at kameraten min slet spes med lvling, men det er lenge siden han ble 60 så mulig lvlinga er glemt hehe

 

Vel mulig jeg ikke kom over "bøygen" med min rogue på lvl 20, men jeg merket bare at jeg brukte myye heal potions. Men siden jeg er vant til å spille warrior så brukte jeg sikkert feilaktige "warrior-metoder" når jeg levlet roguen min.

 

men takk for at du hjalp meg litt der :thumbup:

Lenke til kommentar
Ikke roll en Hunter eller rogue. På de fleste servere er det alt for mange av disse. Rogues er bra damage dealers, men det kan være veldig tøft å få guild. Hunters er for øyeblikket nærmest ubrukelige i Engame raiding, til annet enn tranq shot.

6980652[/snapback]

 

Hvem skal kite i Raz kampen vis vi ikke har hunters :hmm:

Lenke til kommentar
Med tanke på lvl`ing kunne jeg vel ikke vært mer uenig. Har både en rogue og en mage på noen-og-50 lvl. Magen får jeg helt fnatt av å lvl`e med, pga. helt sykt mye downtime (drikke/spise).

 

Roguen derimot er en fryd og grinde med. Sword spec + blade flurry + slice and dice spiser seg gjennom mobs sinnsykt raskt.

 

ja jeg har ikke spilt mage som sagt og du har nok mer peil enn meg der. Men jeg fikk ikke inntrykk at kameraten min slet spes med lvling, men det er lenge siden han ble 60 så mulig lvlinga er glemt hehe

 

Vel mulig jeg ikke kom over "bøygen" med min rogue på lvl 20, men jeg merket bare at jeg brukte myye heal potions. Men siden jeg er vant til å spille warrior så brukte jeg sikkert feilaktige "warrior-metoder" når jeg levlet roguen min.

 

men takk for at du hjalp meg litt der :thumbup:

7046018[/snapback]

 

Under lvl 20 er det vel egentlig mange klasser som sliter. Men rogue blir absolutt bedre etterhvert. For min del merket jeg forskjell litt oppe i 30-lvlene, da jeg grindet en del i STV. Begynte å løsne litt da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...