Gå til innhold

TES: Oblivion Polygon Overhaul! Øker FPS!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Oblivion Polygon Overhaul er en mod som reduserer antall polygoner i steiner, noen bygninger osv.

Nåværende polygoner i en stein er 29,000, OPO gjør det om til ca 3000 polygoner, og det gir en ganske bra FPS økning uten å miste særlig med utseende!

Les mer på linken jeg ga for mer info, gidder ikke oversette alt for dere ;)

ADVARSEL: På noen steiner kan ma se noen mer tydelige streker enn Bethesda sine 3 ganger så "polygoniserte" som følger av polygonredukjsonen! Men FPS'en går Opp, Opp og Opp!

EDIT: De med svakere maskine kan jo også skjekk ut LoRises Cyrodiil Complete Retexturing!

Endret av Lakus
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Oblivion Polygon Overhaul er en mod som reduserer antall polygoner i steiner, noen bygninger osv.

Nåværende polygoner i en stein er 29,000, OPO gjør det om til ca 3000 polygoner, og det gir en ganske bra FPS økning uten å miste særlig med utseende!

Les mer på linken jeg ga for mer info, gidder ikke oversette alt for dere ;)

ADVARSEL: På noen steiner kan ma se noen mer tydelige streker enn Bethesda sine 3 ganger så "polygoniserte" som følger av polygonredukjsonen! Men FPS'en går Opp, Opp og Opp!

EDIT: De med svakere maskine kan jo også skjekk ut LoRises Cyrodiil Complete Retexturing!

6965683[/snapback]

Har du testa moden selv?? Og hvordan hvar eventuelt resultatet??

Skrevet

Kjører mod'en til vanlig jeg, for en hyggelig overaskelse i form av lavere FPS og ikke så reduserte omgivelser!

Tror ikke jeg vil spille uten.

Hørtes ut som reklame deluxe da :!:

Skrevet

Kjører mod'en til vanlig jeg, for en hyggelig overaskelse i form av lavere FPS og ikke så reduserte omgivelser!

Tror ikke jeg vil spille uten.

Hørtes ut som reklame deluxe da :!:

7286220[/snapback]

Da satser jeg på den! :D

Reklame, litt TV-Shop aktig kanskje.... :whistle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...