jonas02 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Hei! Jeg skal kjøpe nytt hovedkort, og lurer på hvem som gir mest for pengene av disse to kortene: Abit AW9D-MAX ASUS P5W DH Deluxe Jeg har tidligere brukt kun ASUS så jeg har mest erfaring med det, men Abit sitt nye kort så veldig interesant ut. Trenger litt hjelp her, virker som Asus gir mest for pengene, menmen.. vet ikke.. MVH. Jonas :!:
Pastafarian Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Sliter med samme problemet. Vil tro Asus kortet gir mest for pengene om en tenker på ekstra funksjonalitet, men Abit kortet virker noe bedre på overklokking, og det er ennå ikke dukket opp så mange rare problemer på det. Venter på noen erfaringer fra andre forums brukere før jeg kjøper.
kvase Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Her er en test av Abit AW9D-Max gjort av Nordichardware.se. http://nordichardware.se/Recensioner/?skrivelse=427
John Deere Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Har for øyeblikekt begge kortene. Ingen av kortene skiller seg ut som dårlige. Asus kortet har wi fi støtte i tillegg til en del andre fine funksjoner som ikker Abit kortet har. Derimot fremstår Abit kortet som noe mere stabilt (overklokket) hos meg. Tror du blir fornøyd uansett. Nyeste rev. Asus støtter vell også MCH 1.85 tror jeg.
jovaa Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 ASUS sitt støtter endring av MP, mulig også Abit gjør det. Har ASUS kortet no og er strålende fornøyd. Mitt første Intel system på 8-9 år og det var litt av et comeback med C2D.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå