oddity Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Jeg har brukt ffdshow lenge, men nå er det noen wmv streams jeg sliter med å få vist i browseren. Er det noen som har noen gode alternativer? Jeg har vært fornøyd med ffdshow lenge, men....
Lukilock Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Er egen kattegori for dette under programvare. Sempron
k-orm Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Hvis du har Windows Media Player 9 eller gamlere, kan du innstallere Windows Media Player Codec Package. Du kan og prøve VLC (VideoLAN Client), en mediaspiller som spiller av veldig mange formater uten å trenge codec-er. Vet ikke hvordan du får denne til å spille av video i nettleseren, da
oddity Skrevet 28. september 2006 Forfatter Skrevet 28. september 2006 Takk for tips, men etter avinstallering av ffdshow funket det likevel (etter et par forsøk, av en eller annen grunn). Bruker sef vlc til alt annet
JohndoeMAKT Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 (endret) EDIT: Leste ikke alt, beklager mye. Gjelder det alle browsere? Bruker du gamle mplayer2 eller nye wmplayer til avspilling i browseren? Kan du spille av filene dersom du laster de ned til disk? EDIT2: Og der hadde du løsning selv.. ja ja, my work here is done. Endret 28. september 2006 av JohndoeMAKT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå