Gå til innhold

Hva har skjedd med thottbot.com

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skuffende at disse sidene eies av undermålerne som gjør business ut av noe som er forbudt. :thumbdown:

6959305[/snapback]

desvere så har mmo kulturen blitt sånn, sånn som oss hederlige spillere så kan vi bruke ja si 5-6 timer i tyrs hand å farme gold.. tjener vi kansje ja si 5-700 gold da på en dag.. for noen som har penger i ræva og er utrolig latere så er det jo lettere og gå på en side å kjøpe seg 1 000g for 300kr ikke sant ,så har du dem på 30 minutter..

eke et ENESTE MMO som har ødlagt game økonomi pga ingame valutta salg fra farmere!

trøst dere med det at penger i wow ekke vanskelig og få tak i å farme selv.. men tenk deg lineage2 (mitt første mmo) der koster våpen/armor deler på top lvl (75)

2-300mill... altså den bua jeg kjøpte før jeg quita kosta meg gud bedre 180 mill og da fikk jeg den grise billig, neste steg bue som jeg kunne kjøpe gikk som varmt vete brød for 500mill

Skrevet

Altså, hva faen, er noen faktisk lei seg for at det er blitt fjernet? 0.2% var alt av kommentarer der det faktisk sto noe nyttig. Resten var:

LOLOLOL STAF OF SHADOWW FLAEM IS FOR PREISTS!

LOL HUNTER WEP IMO!

LOL RETARD, ITS CLEARLHY FOER DURIDS OMGG!

Skrevet

enig.

Vi er da intelligente nok til å ikke lese kommentarene som starter med LOLOLOL.

Jeg kommer til å savne thottbot.com

R.I.P. thottbot.com

Skrevet
sant hehe, men jeg sjekket min OEB for 5 gang og da var alle postene tilbake:) Selv om jeg leste gjennom hver eneste post før delete:) tok meg 2 timer:)

6963004[/snapback]

hehe, lite å gjøre? xD

var jo bare å skippe alle postene som stod "lollooloolooll" "HUNTERZ WEAPZLOLZ" osv. Var faktisk endel posts som var nyttige.

Skrevet
hva er en god erstatning for thottbot.com da?

å ja, wowhead.com stinket!  :dontgetit:

6963662[/snapback]

Gi den litt tid. Den har IGN i ryggen, så kan bli bra greier hvis de velger å satse.

Skrevet
søkte opp et quest på wowhead, men savnet et kart over hvor jeg kunne finne vedkommende questet starter hos. rom for forbedring.

6963935[/snapback]

Tuller du? se under "quick facts" når du søker opp et quest, trykk deretter på linken bak "start. får opp et kart over hvor vedkommende er.

se her for eksempel: http://www.wowhead.com/?quest=9229

Skrevet

jaja, har nå ordnet meg en konto deg jeg også nå for å hjelpe til med kommentarene. :!:

Det er jo en bra plass så, det er nå bare å peise på. :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...