Gå til innhold

Total War: Det er noe som ikke stemmer helt med de spilla


Anbefalte innlegg

Ja nå sitter jeg her kl 03.30 har ikke noe bedre og gjøre enn å tenke litt, det er en ting som er litt ergelig med Total war spilla.. som egentlig har plagd meg litt siden det første kom ut, ikke forstå det feil, jeg elsker spilla ,har spilt alle sammen, og liker de veldig godt! :thumbup:

 

Men jeg har egentlig ikke noen grunn til å se de soldatene opp i Ræ.., derfor synes jeg det hadde vært litt kulere om de hadde lagd alle soldatene litt mindre, og fått plass til mange mange flere :) sånn som det var på ordentlig, da en hær kunne være på flerfoldige tusen, ikke bare 1000 mann, det hadde vært toppers om de hadde klart og lage det sånn at du faktisk hadde mange tusen mann, for min del trenger jeg ikke som sagt og se ansikte på soldaten, men bare å styre så mange folk å se slaget hadde vært så fett! :dribble:

 

 

er litt stusselig å angripe en borg med 1000 man eller mindre lissom..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja nå sitter jeg her kl 03.30 har ikke noe bedre og gjøre enn å tenke litt, det er en ting som er litt ergelig med Total war spilla.. som egentlig har plagd meg litt siden det første kom ut, ikke forstå det feil, jeg elsker spilla ,har spilt alle sammen, og liker de veldig godt!  :thumbup:

 

Men jeg har egentlig ikke noen grunn til å se de soldatene opp i Ræ.., derfor synes jeg det hadde vært litt kulere om de hadde lagd alle soldatene litt mindre, og fått plass til mange mange flere :) sånn som det var på ordentlig, da en hær kunne være på flerfoldige tusen, ikke bare 1000 mann, det hadde vært toppers om de hadde klart og lage det sånn at du faktisk hadde mange tusen mann, for min del trenger jeg ikke som sagt og se ansikte på soldaten, men bare å styre så mange folk å se slaget hadde vært så fett! :dribble:

 

 

er litt stusselig å angripe en borg med 1000 man eller mindre lissom..

6955385[/snapback]

 

det størte problemet med rome er hvordan Ai'n er laget, den er elendig men krever masse. selv om du setter oppløsinga helt ned vil du fremdeles ikke klare mer enn 12000 mann med en über pc.

 

og det er foresten inge pc'r som ville greie et spille med 100% riktige tall på soldater. det spillet som får rekorden er histwar med 50 000 soldater og det er vel det høyeste du får. du må nok vente en del år før man kan spille spill med 100 000-500 000 mannn

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Er egentlig ikke særlig realistisk om man skulle ha 5-6 hærer på 100k mann.. Alexander hadde f.eks. ca. 40k mot perserne som hadde ca.200k.. men dette var hele hæren, de hadde ingen annen hær.. Dette var alt. Det kan vel og nevnes at persernes hær ikke akkurat var profesjonell.

 

Romerne hadde heller ikke spesielt store hærer plassert på en plass, slik jeg har forstått det..

 

I følge wikipedia hadde 1 legion 5-6000 mann på sitt meste, 28 legioner totalt i hele imperiet..

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Roman_legion

Lenke til kommentar

ja tror det ville være vansklig å ha over 20 units på den måten TW er satt opp. men i histwar kan man ha over 100 units. men den er satt opp på en annen måte.

 

du har feks. 10 corps så når du trykker på iconet til et corps kommer det opp 10 regiments. så trykker du på den igjen får du opp 10 battaloner osv osv.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Ja nå sitter jeg her kl 03.30 har ikke noe bedre og gjøre enn å tenke litt, det er en ting som er litt ergelig med Total war spilla.. som egentlig har plagd meg litt siden det første kom ut, ikke forstå det feil, jeg elsker spilla ,har spilt alle sammen, og liker de veldig godt!  :thumbup:

 

Men jeg har egentlig ikke noen grunn til å se de soldatene opp i Ræ.., derfor synes jeg det hadde vært litt kulere om de hadde lagd alle soldatene litt mindre, og fått plass til mange mange flere :) sånn som det var på ordentlig, da en hær kunne være på flerfoldige tusen, ikke bare 1000 mann, det hadde vært toppers om de hadde klart og lage det sånn at du faktisk hadde mange tusen mann, for min del trenger jeg ikke som sagt og se ansikte på soldaten, men bare å styre så mange folk å se slaget hadde vært så fett! :dribble:

 

 

er litt stusselig å angripe en borg med 1000 man eller mindre lissom..

6955385[/snapback]

 

Hvis jeg ikke misforstår, så kan du jo bare sette opp unitscalen... Har desverre ikke giddi å lese de andre postenelengre nede :p

 

Axl F

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...