Gå til innhold

Deres Lian-LI Kabinetter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ellers kan du jo hoste dem hos steder som imgshack.us og lignende... så får du en url til bilde. den poster du inn der du kan trykke IMG ;) Da slipper du å tenke på bildestørrelse osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ellers kan du jo hoste dem hos steder som imgshack.us og lignende... så får du en url til bilde. den poster du inn der du kan trykke IMG ;) Da slipper du å tenke på bildestørrelse osv.

7490478[/snapback]

Slipper å tenke på bildestørrelse når du laster opp på forumet også.

Skrevet
Takker..  :)

I know, la merke til det når en komenterte det istad.. :p

Så værre ut på bilde enn i real life..

7546251[/snapback]

Fint kabinett, men likte det best når det ikke var lys på bildene, blir mye finere når du bruker kun ett lys.

Skrevet

Ok folkens. Idag har jeg fått meg Lian Li PC7BSCANDWIN. Den kom med to 120mm vifter. I tillegg kan man instalere en 80mm vifte under topplokket. Det jeg lurer på er om jeg kan installere en 120mm vifte der istedenfor 80mm?

Skrevet
du kunne kjøpt versjon 2 av den kassa, så hadde du fått en forbedra hd modul og mist vifter all the way.

7552285[/snapback]

Sikter du til meg? Jeg kunne gjort det, men jeg ville ha et kabinett med sidevindu, og hadde jeg kjøpt versjon 2 så måtte jeg ha punget ut ekstra for sidevindu, noe jeg ikke har råd til i disse juletider. ;)

Jeg har en 420w psu fra en micro atx kabinett, så det ser ut til at en 120mm skal passe fint, men problemet blir monteringen.

Skrevet
synes lian li er fin og smart inni, stemmer det?

men vet noen om et Lian Li kabinett som er billig?

har de en bra måte og gjemme ledninger på?

7552456[/snapback]

Lian Li er vell ikke akuratt kjent for de billigste kabinettene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...