Gå til innhold

Gode sanger fra Motorhead


Datacalibel

Anbefalte innlegg

For å gjøre dette litt enklere, så skal jeg altså ha noen tips om en rundt ca 6 sanger fra GODE grupper!

Jeg liker Rock, og litt Metal!

 

grupper jeg har fått gode tips om er

 

Pantera

Pink Floyd

Slayer

Tool

Judas Priest

Motorhead

 

Vil gjerne få tips om andre band, men ikke så mange sanger!

 

Hadde vært fint me

H.I.M, vil høre mer av dem, The Kinks, Korn, Manowar, The Melvins, Neil Young, Rolling Stones, Ramones, Rage Against The Machine (ihvertfall), likte godt dem.

 

Dette var vel alle, håper seff på så mye hjelp som mulig, og takker for interessen :p

 

Mvh Joachim

Endret av Datacalibel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke mulig å bare nevne 4 fete Motörhead-låter. Er rett og slett for mange å velge mellom... :D

 

Overkill

Ace Of Spades

Bomber

Orgasmatron

(we are) The Roadcrew

Stone dead forever

Iron Fist

No Class

Damage Case

Love me like a reptile

The chase is better than the catch

Killed by death

Snaggletooth

Mean machine

Built for speed

 

...er ihvertfall noen....

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Hehe, jeg er ikke sykofan av dem, men liker musikken deres, men har adlri tenkt over hvilken sanger som er bra og ikke!

 

Men for å gjøre det litt enklere da, så om dere kunne ramse opp de 8 beste sangene dere syns de har laget!

 

Har lite minnekort, så kan ikke ha så veldig mange sanger fra hver gruppe siden jeg skal ha en 20-30 grupper på telefonen.

 

 

Berre nevne de 8 beste sangene gjenno, tidene!

Lenke til kommentar
Du kan ta hvilken som helst fra den nye skiva egentlig.

 

01: Sucker 

02: One Night Stand 

03: Devil I Know 

04: Trigger 

05: Under The Gun 

06: God Was Never On Your Side 

07: Living In The Past 

08: Christine 

09: Sword Of Glory 

10: Be My Baby 

11: Kingdom Of The Worm 

12: Going Down

 

Take a pick.

6952672[/snapback]

 

 

 

Takk for tipset, men etter det jeg vet liker du Motorhead veldig godt, kunne du plukke ut de 8-10 beste Motorhead låtene du syns er best gjennom tidende ;P

 

Takker for hjelpa!

 

 

Vet det er vel mye å forlange, men om du/eller andre kunne ramse opp ca de 6 beste sangene fra Pantera, Judas Priest, The Melvins, Neil Young , Pink Floyd, Ramones, Slayer H.I.M, Hammerfall og Tool!

 

Er noen band jeg nettop har fått lagt inn på pc`en, så har ikke fått hørt så mye av dem egentlig.

 

 

Jobber også etter skolen, så får lite tid til å høre så mye igjennom dem ;(

 

Men takk om noen kunne ramse opp noen gode sanger fra noen/alle banda ihvertfall :p

 

 

Mvh Joachim

Endret av Datacalibel
Lenke til kommentar
Du kan ta hvilken som helst fra den nye skiva egentlig.

 

01: Sucker 

02: One Night Stand 

03: Devil I Know 

04: Trigger 

05: Under The Gun 

06: God Was Never On Your Side 

07: Living In The Past 

08: Christine 

09: Sword Of Glory 

10: Be My Baby 

11: Kingdom Of The Worm 

12: Going Down

 

Take a pick.

6952672[/snapback]

 

 

 

Takk for tipset, men etter det jeg vet liker du Motorhead veldig godt, kunne du plukke ut de 8-10 beste Motorhead låtene du syns er best gjennom tidende ;P

 

Takker for hjelpa!

 

 

Vet det er vel mye å forlange, men om du/eller andre kunne ramse opp ca 6 sanger fra Pantera, Judas Priest, The Melvins, Neil Young , Pink Floyd, Ramones, Slayer og Tool!

 

Er noen band jeg nettop har fått lagt inn på pc`en, så har ikke fått hørt så mye av dem egentlig.

 

 

Jobber også etter skolen, så får lite tid til å høre så mye igjennom dem ;(

 

Men takk om noen kunne ramse opp noen gode sanger fra noen/alle banda ihvertfall :p

 

 

Mvh Joachim

6957859[/snapback]

 

Du kan alltids lese denne ang. Judas Priest: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=599732

 

Tingen med Priest er at musikken deres varierer ganske mye etter når de er fra:

 

Hvis du liker '70-talls kan jeg glatt anbefale Victim of Changes, Tyrant, Sinner, Exciter, og Hell Bent for Leather (og mange flere).

 

Er du mer glad i '80-talls, kan jeg anbefale Breaking the Law, Electric Eye, Screaming for Vengeance, The Sentinel, Freewheel Burning og Ram it Down (og mange flere her og).

 

Er du mer glad i "moderne Priest" (mye hardere), kan jeg anbefale sanger som Painkiller, Metal Meltdown, Hell Patrol, Wheels of Fire, Judas Rising og Lochness.

 

Blabla. Mye vrøvl fra en hardcore fan :p

Lenke til kommentar
Du kan ta hvilken som helst fra den nye skiva egentlig.

 

01: Sucker 

02: One Night Stand 

03: Devil I Know 

04: Trigger 

05: Under The Gun 

06: God Was Never On Your Side 

07: Living In The Past 

08: Christine 

09: Sword Of Glory 

10: Be My Baby 

11: Kingdom Of The Worm 

12: Going Down

 

Take a pick.

6952672[/snapback]

 

 

 

Takk for tipset, men etter det jeg vet liker du Motorhead veldig godt, kunne du plukke ut de 8-10 beste Motorhead låtene du syns er best gjennom tidende ;P

 

Takker for hjelpa!

 

 

Vet det er vel mye å forlange, men om du/eller andre kunne ramse opp ca 6 sanger fra Pantera, Judas Priest, The Melvins, Neil Young , Pink Floyd, Ramones, Slayer og Tool!

 

Er noen band jeg nettop har fått lagt inn på pc`en, så har ikke fått hørt så mye av dem egentlig.

 

 

Jobber også etter skolen, så får lite tid til å høre så mye igjennom dem ;(

 

Men takk om noen kunne ramse opp noen gode sanger fra noen/alle banda ihvertfall :p

 

 

Mvh Joachim

6957859[/snapback]

 

Du kan alltids lese denne ang. Judas Priest: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=599732

 

Tingen med Priest er at musikken deres varierer ganske mye etter når de er fra:

 

Hvis du liker '70-talls kan jeg glatt anbefale Victim of Changes, Tyrant, Sinner, Exciter, og Hell Bent for Leather (og mange flere).

 

Er du mer glad i '80-talls, kan jeg anbefale Breaking the Law, Electric Eye, Screaming for Vengeance, The Sentinel, Freewheel Burning og Ram it Down (og mange flere her og).

 

Er du mer glad i "moderne Priest" (mye hardere), kan jeg anbefale sanger som Painkiller, Metal Meltdown, Hell Patrol, Wheels of Fire, Judas Rising og Lochness.

 

Blabla. Mye vrøvl fra en hardcore fan :p

6957965[/snapback]

 

 

Takk, tror jeg tar litt av hvert 10. år :p

 

 

Har desverre ikke tid til å høre igjennom :S

Lenke til kommentar
Vet det er vel mye å forlange, men om du/eller andre kunne ramse opp ca 6 sanger fra    Pantera,  Judas Priest, The Melvins,  Neil Young , Pink Floyd, Ramones, Slayer og Tool!

 

6957859[/snapback]

 

Pantera: Cemetery Gates, The Sleep, Hollow, This Love, Floods, Mouth for War

Pink Floyd: Echoes, Pigs (Three Different Ones), One of These Days, Careful with that axe Eugene, Welcome to the Machine, Shine On You Crazy Diamond, Parts I - VI.

Slayer: Hell Awaits, South of Heaven, Raining Blood, Angel of Death, Jesus Saves, Seasons in the Abyss

Tool: Jambi, Pushit, Third Eye, Rosetta Stoned, The Patient, Ænema

Lenke til kommentar
Vet det er vel mye å forlange, men om du/eller andre kunne ramse opp ca 6 sanger fra    Pantera,  Judas Priest, The Melvins,  Neil Young , Pink Floyd, Ramones, Slayer og Tool!

 

6957859[/snapback]

 

Pantera: Cemetery Gates, The Sleep, Hollow, This Love, Floods, Mouth for War

Pink Floyd: Echoes, Pigs (Three Different Ones), One of These Days, Careful with that axe Eugene, Welcome to the Machine, Shine On You Crazy Diamond, Parts I - VI.

Slayer: Hell Awaits, South of Heaven, Raining Blood, Angel of Death, Jesus Saves, Seasons in the Abyss

Tool: Jambi, Pushit, Third Eye, Rosetta Stoned, The Patient, Ænema

6958541[/snapback]

 

 

Tusen takk :p Drittsnilt gjort av deg :p

Lenke til kommentar
Hva snakker du om? Hvor er Sober og hvor i all verden er Comfortably Numb?

6958554[/snapback]

 

Herregud, må jeg ha samme smak som deg? Sober er topp 10 av Tool, btw.

 

 

Comfortably Numb er oppskrytt, selv om solo nr. 2 er herlig, liker heller gamlere Pink Floyd, liker ikke The Wall i det hele tatt. De sangene jeg listet opp, det er ordentlig Pink Floyd.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...