Superslask Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Fordi lyd inn (mikrofon) ble helt fucka når jeg alt+tabba i vanlig modus, mens problemet ikke var der i maximized windowed mode. Problemet er ikke der nå, men er så vant til windowed mode (raskere alt+tab) at jeg ikke bytter tilbake. Performance messig merker jeg ingenting.
gamer73 Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 vel..kameraten min og meg kjører max vindu modus. Og har testet og fant ut at han taper 10-12 fps med å kjøre i max vindu modus kontra "vanlig spill vindu modus" med alt-tab. Nå kjører vi begge dual screen. Jeg selv har ikek testet fps forandring da jeg uansett vil kjøre max vindu modus. samt at wow ikke er et fps spill uansett.
Killer_DT Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Kjører windowed mode av samme grunn som alle. Men en annen viktig grunn er at jeg liker spillet i widescreen, og jeg har bare en 19" skjerm med 1280x1024 res. Liker spillet i 1280x720. Det er også superbt å ta opp videoer i denne oppløsningen(fraps).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå